Mastodon
Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .

Komentarze: 3

Moim zdaniem tragiczna – zero przedstawienia zalet produktu (że niby FaceTime? O tym było już XX reklam. Może uzupełnianie się dużego i małego iPada? Też było).

Ps. Swoją drogą jeżeli kogoś to interesuje to w Appstore jest sporo obniżek ciekawych gier – choćby nowe Real Boxing, Bastion, NFS Most Wanted czy Max Payne – wszystkie poniżej 1 Euro

A moim zdaniem, właśnie bardzo dobra, tylko nie wiem czy wszyscy wyczuli metaforę.
iPad mini – I’ll be home for christmas. Czujecie to?
Miniak będzie stosunkowo często pojawiał się pod choinkami, a ta reklama ma bardziej budować stosunek do marki, podsycać emocje przy otwieraniu prezentu (przed chwilą było w TV, teraz w moich rękach) niż prezentować produkt, który przecież właściwie wszyscy znają.