Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu Microsoft kończy wsparcie dla Office 2011 for Mac

Microsoft kończy wsparcie dla Office 2011 for Mac

8
Dodane: 6 lat temu

Po zainstalowaniu macOS High Sierra z przykrością zauważyłem, że Office 2011 for Mac, którego codziennie używam od paru lat, przestał się stabilnie zachowywać.

Office 2011 for Mac używam od jego premiery, czyli od…2010 roku. Przez te wszystkie lata używałem go bez najmniejszych problemów. Bardzo często były do niego aktualizacje, zazwyczaj bezpieczeństwa, ale też dodające nowe funkcje itp. Tak było do zeszłego tygodnia.

Gdy zainstalowałem na swoim komputerze High Sierra, Office 2011 for Mac nagle zaczął dziwnie się zachowywać. Np. straciłem możliwość zapisywania plików w PDF.

Do tego, każdorazowo jak zamykam Excel system wyrzuca mi błąd.

Pogrzebałem na stronach wsparcia Microsoft i ze zdziwieniem przeczytałem, że Office 2011 for Mac nie ma wsparcia dla High Sierra. Co więcej, tego wsparcia nie ma też Office 2016 for Mac w wersji do 15.34, zatem pilnie aktualizujcie.

Przeglądając stronę wsparcia doczytałem też, że Microsoft od 10 października 2017 w ogóle kończy wsparcie dla Office 2011 for Mac.

Jeśli macie na swoich komputerach Sierrę możecie spokojnie nadal używać Office 2011 for Mac, z tym, że musicie się liczyć z tym, że będzie mniej bezpieczny. Jeśli macie już High Sierra pozostaje Wam, tak jak mi, kupno Office 2016 for Mac lub Office 365.

Mam zatem szybkie pytanie-ankietę.

Którą wersję Microsoft Office kupić gdy ma się zainstalowany macOS High Sierra?

Zobacz wyniki

Loading ... Loading ...

Dominik Łada

MacUser od 2001 roku, rowery, fotografia i dobra kuchnia. Redaktor naczelny iMagazine - @dominiklada

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .

Komentarze: 8

Żadnej. Kiedy ujrzałem po raz pierwszy wersję 2011 na Macu to sobie odpuściłem, 2016 wyglądała lepiej ale problemy jakie powodowała nie były warte zachodu. Do prezentacji najlepszy i tak jest Keynote, Pages i Numbers w moich zastosowaniach zastępuje Worda i Excela bez problemu.

Wiesz, ale są takie sytuacje, że Numbers niestety, choćby chciały, nie zastąpią Excela…;-/

Reszta jak najbardziej. Keynote jest najlepszym programem do prezentacji. Pages w podstawowych zastosowaniach Worda zastąpi, ale już przy większych projektach niestety podobnie do Excela…;-/

Dominik ja polecam 365 masz dodatkowo na 5 urządzeniach i dostajesz wcale niemałą przestrzeń w chmurze.

@Dominik IMO pudełko. Jakoś nie przepadam za abonamentem. Jako ze prywatnie coraz mniej używałem Excela to zmigrowałem do Numbers a pudełkową wersję Office 20111 odsprzedałem. Do profesjonalnego zastosowania Office to Office

Office 365 to wg. mnie najlepiej wyceniony produkt w internecie, przynajmniej dla osób fizycznych. Office + One Drive jest śmiesznie tani w opcji rodzinnej. Nie sprawdzałem, ale mam nadzieję że w rozwiązaniach dla firm sprawuje się tak samo dobrze (ale pewnie drożej).