Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu LG Streaming Week: masz telewizor LG? Skorzystaj!

LG Streaming Week: masz telewizor LG? Skorzystaj!

0
Dodane: 2 tygodnie temu

Firma LG Electronics ogłosiła akcję „LG Streaming Week” w 44 krajach, w tym w Polsce, która rozpocznie się 9 września i potrwa do 13 października. Wszystko to, aby uczcić dekadę od pierwszego uruchomienia systemu webOS na telewizorach LG LCD i LG OLED.

Dla posiadaczy telewizorów LG powyżej UHD wyprodukowanych od 2018 roku (z systemem webOS 4.0 lub nowszym), a także użytkowników ekranów StanbyME i StanbyME Go, oferta LG Streaming Week daje szereg bezpłatnych i obniżonych subskrypcji od partnerów usług za pośrednictwem dedykowanej aplikacji, dostępnej z ekranu głównego, sklepu z treściami lub aplikacji. Od razu też przypomnę, że w naszym najnowszym wydaniu znajdziecie ciekawy materiał o najnowszej generacji systemu LG webOS.

iMagazine 9/2024 – Szykujemy się na techwrzesień

Wracając do akcji zorganizowanej przez LG. Każdy tydzień promocyjny będzie obejmował inny globalny i lokalny skład partnerów, przy czym każdy partner będzie miał ograniczoną ofertę dostępną i możliwą do zrealizowania wyłącznie co tydzień w aplikacji LG Streaming Week.

Akcja „LG Streaming Week” oferuje szereg ofert od partnerów treści, takich jak bezpłatne subskrypcje do trzech miesięcy i do 90 procent rabatów. Niezależnie od tego, czy jesteś fanem filmów, sportu, gier, anime czy kultowych klasyków, LG Streaming Week zaspokaja wiele zainteresowań i preferencji, zapewniając bardziej wciągające wrażenia podczas oglądania.

LG Streaming Week

Apple TV+ oferuje trzymiesięczny bezpłatny okres próbny, dzięki któremu posiadacze telewizorów LG mogą cieszyć się najnowszymi Apple Originals, w tym trzymającym w napięciu thrillerem psychologicznym Disclaimer, w którym występują zdobywcy Oscara Cate Blanchett i Kevin Kline, a który został stworzony i wyreżyserowany przez pięciokrotnego zdobywcę Oscara Alfonso Cuaróna. Do tego nowe sezony nominowanego do nagrody Emmy i nagrodzonego BAFTĄ dramatu Slow Horses, porywający postapokaliptyczny serial Silo oraz poruszający dramat Pachinko.

Ponadto firma LG zapewnia klientom trzymiesięczny bezpłatny okres próbny usługi Apple Music . Wielokrotnie nagradzana usługa Apple Music oferuje jeden z największych na świecie katalogów muzycznych z ponad 100 milionami utworów, a także ponad 30 000 profesjonalnie dobranych list odtwarzania, wywiady z artystami, Apple Music Radio i wiele więcej. Subskrybenci Apple Music mają również dostęp do funkcji, takich jak Apple Music Sing i zsynchronizowane czasowo teksty, a także bezstratny dźwięk i wciągający dźwięk przestrzenny.

Entuzjaści kina docenią możliwość odkrywania filmów i seriali od wielu dostawców treści z różnych gatunków. Nowi i powracający subskrybenci Paramount+ mogą uzyskać 50-procentową zniżkę na roczną subskrypcję dramatów o wysokiej stawce, w tym Tulsa King, uznanych przez krytyków projektów, takich jak Fellow Travelers (Paramount+ z pakietem showtime dostępne w tylko USA), franczyz nowej generacji, które opierają się na ulubionych przez fanów, takich jak Knuckles, Star Trek: Strange New Worlds i Tales of the Teenage Mutant Ninja Turtles, wraz z obszerną biblioteką jeszcze bardziej przebojowych seriali, hitów filmowych, sportu na żywo i najświeższych wiadomości.

Mubi, globalny serwis streamingowy, producent i dystrybutor filmowy, którego celem jest popularyzacja kina na całym świecie, oferuje posiadaczom telewizorów LG podczas LG Streaming Week szansę na odkrycie najlepszego kina w zaciszu własnego domu, z 70-procentową zniżką przez sześć miesięcy.

LG Streaming Week

Dla fanów sportu, DAZN: jedyne miejsce do oglądania NFL Game Pass (poza USA i Chinami), będzie oferować nowym klientom 25% zniżki na subskrypcję NFL Game Pass Season Pro i NFL Weekly Pro za 0,99 USD lub równowartość w lokalnej walucie. Dzięki temu posiadacze telewizorów LG będą mogli oglądać na żywo i na żądanie wszystkie mecze NFL wszystkich drużyn, w tym play-offy i Super Bowl. Dodatkowo, otrzymają NFL RedZone, NFL Network, NFL Originals i wiele więcej, w tym pełny zestaw treści archiwalnych.

Co więcej, dla tych, którzy wolą gry lub anime, LG Streaming Week ma atrakcyjne oferty dla użytkowników o różnych gustach i zainteresowaniach. Posiadacze telewizorów LG mogą rozpocząć przygodę z anime dzięki 30-dniowemu bezpłatnemu okresowi próbnemu Crunchyroll, w którym fani mogą odblokować największą dedykowaną bibliotekę anime, obejmującą ponad 25 000 godzin treści i nowe seriale pojawiające się co sezon. Aby zapewnić interaktywne wrażenia, szczególnie właścicielom telewizorów LG, Blacknut Cloud Gaming oferuje 30-minutową bezpłatną sesję gry w dowolną z ponad 500 gier premium oraz specjalną ofertę subskrypcji w wysokości 1 USD za pierwszy miesiąc dla nowych subskrybentów.

Dla dzieci i rodzin, Baby Shark World for Kids firmy The Pinkfong Company zapewnia 1-miesięczny bezpłatny dostęp do ogromnej biblioteki piosenek i opowiadań, które angażują dzieci w stymulujące doświadczenia edukacyjne.

Trwająca dekadę podróż webOS jest naznaczona ciągłymi innowacjami, demonstrując zaangażowanie LG w dostarczanie treści z przyjaznym dla użytkownika interfejsem zapewniającym wygodę i łatwość użytkowania. Z biegiem lat system webOS przeszedł przegląd ekranu głównego, który zwiększa użyteczność i wykorzystuje najnowszą technologię sztucznej inteligencji, aby bez wysiłku kierować widzów do preferowanych treści. Co więcej, najnowszy program webOS Re:New umożliwia właścicielom LG AI TV otrzymywanie aktualizacji telewizorów przez okres pięciu lat, wzbogacając wrażenia użytkownika dla szerszego grona odbiorców.
System LG webOS podkreśla zaangażowanie firmy LG w optymalizację konsumpcji treści, dzięki wsparciu ponad 4000 partnerów w 180 krajach i milionom aktywnych użytkowników.

Od momentu wprowadzenia na rynek, system webOS ewoluował przez ponad 10 lat, aby przekształcić domową rozrywkę w łatwą w obsłudze przyjemność oglądania. System webOS jest obecnie dostępny w telewizorach LG i ekranach lifestyle’owych, takich jak StanbyME i StanbyME Go, a jego czas użytkowania znacznie wzrósł, a konsumenci stopniowo przenoszą dostęp z tradycyjnej telewizji na system webOS, co odzwierciedla jego powszechną atrakcyjność dla użytkowników na całym świecie
Więcej informacji na temat bezpłatnych i przecenionych treści dostępnych podczas LG Streaming Week można znaleźć na dedykowanej stronie w każdym regionalnym serwisie LG.com. Informacje o promocjach produktów LG można również znaleźć na stronie LG.com.

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .