Konkurs – wygraj najnowszego iPoda nano 16GB! [Aktualizacja]
W związku z bardzo dużym zainteresowaniem z Waszej strony naszym konkursem, zdecydowaliśmy się dodać drugą nagrodę. Będzie to specjalny dedykowany kabel firmy Belkin umożliwiający podłączenie iPoda do zewnętrznych głośników.
Przypominamy, aby wziąć udział w konkursie wystarczy dodać nas do „obserwowanych” w serwisie Blip.pl lub/i Twitter.com, a następnie wysłać wiadomością prywatną w tych serwisach odpowiedź na pytanie:
Jak nazywa się brytyjska grupa rockowa, do której tytułu piosenki i zarazem albumu nawiązuje nazwa ostatniej prezentacji Apple, prezentującej między innymi nowego iPoda nano, będącego nagrodą w tym konkursie?
Ponieważ zwrócono nam uwagę, że w serwisie Twitter nie można wysłać wiadomości prywatnej, prosimy wysyłać wiadomość sformatowaną w następując sposób – “@MojeJabluszko – Konkurs – wygraj najnowszego iPoda nano 16GB! – ODPOWIEDŹ”
Zapraszamy do nadsyłania odpowiedzi w konkursie – iPod, oraz teraz też kabel, czekają!
Komentarze: 6
A dlaczego się nie da wysłać prywatnej?
http://help.twitter.com/forums/59008/entries/14020
D username + message
sends a person a private message that goes to their device, and saves in their web archive.
Example: d krissy want to pick a Jamba Juice for me while you’re there?
A to ci niespodzianka!?
Czy dodawanie do obserwowanych (czyli pewnego rodzaju miernik popularności) nie powinien być wynikiem dobrej woli i rzeczywistego poparcia, a nie przedmiotem handlu ? Dodaj nas, będziemy mieli dobre statystyki, a dwoje szczęściarzy dostanie “paciorki”?
Czy forma tego “dealu” nie przypomina to zarzutu Heidiego z forum MJ:
“(…) oburza mnie sposób „moderowania” forum MyApple i żerowanie małej grupy ludzi na cudzej pracy,”
lub “pomstowania” s@ntee z jej blogu wpis z 21 czerwca 2009 roku:
“Podobno WEB 2.0 nie może nas już niczym zaskoczyć, w swoim chaotycznym rozpasaniu. Otóż może, i to jak! Zawsze wydawało mi się, że ludzie komentują to, co chcą skomentować. Wyrazić swoją opinię, podzielić się poglądami. WEB 2.0 zmienia te zasady, podstawiając w to miejsce równania irracjonalną formę marketingu. Nie ważne co piszesz – możesz wygrać mój komentarz. Odpowiedz na pytanie lub skomentuj (zostaw KOMCIA – bez komentarza!) a zyskasz wielokrotność!”
@icchak Po konkursie możesz się wypisać z obserwowania. Nawet jak wygrasz to Ci przecież iPoda nie zabiorą ;-)
@icchak myślę, że jest to dobry sposób na nawiązanie kontaktu z czytelnikiem. Oba serwisy to możliwość informowania znajomych o wydarzeniach i nowościach czy to na stronie czy w magazynie. Czy jest to miernik popularności? Jeśli tak do tego podchodzimy to tak. Ja jednak stawiam na wymianę informacji. Jeśli Cię rażą zasady to po konkursie zawsze możesz usunąć MJ z listy obserwowanych. Wówczas Twoja osoba nie będzie podnosił popularności Mojego Jabłuszka (w Twoim mniemaniu).
MJ idzie też na rękę czytelnikowi, gdyż konkurs chyba nie jest trudny.
pemmax chodzi mi tylko i wyłącznie o rozdźwięk między tym przeciwko czemu pomstują redaktorzy (Heidi i S@ntee) w swojej publicystyce, a tym, w czym biorą udział, w ramach promocji MJ. Są zarazem za i przeciw. To wpis przeciwko hipokryzji.
Niech Moje Jabłuszko ma się jaknajlepiej, też je czytam. :)
@icchak nie chciałbym bardzo rozwijać się w temacie co Heidi i S@ntee myślą o WEB2.0 w poście o Konkursie gdzie można wygrać iPoda. Warto jednak zwrócić uwagę, że autorem wpisu nie jest żadna z wymienionych przez Ciebie osób. Po drugie, jeśli ja nie toleruję herbaty, to nie znacz, że nie uraczę nią gości. Jeśli nawet H i S mają negatywny stosunek do Twittera i Blipa to przecież mogą go użyć do rozdania nagrody. Posunąłbym się nawet dalej, ile wysiłku by ich to kosztowało, żeby sięgnęli po narzędzie, którego nie lubią, a wiedzą, że inne osoby korzystają z niego tylko po to, aby ułatwić im wygranie w konkursie. Czy pomyślałeś, jak bardzo muszą się poświęcić ;-)
Ale przecież my tu o konkursie mamy prawić. Po uwagi w kierunku redakcji warto zahaczyć o Forum. Zapraszam.