Mastodon

Nagrody dla Apple w plebiscycie AdweekMedia

1
Dodane: 15 lat temu

bestofthe2000s-winners

AdweekMedia, magazyn o mediach i reklamie, ogłosił wyniki swojego plebiscytu na produkty dekady – Best of the 2000s.

Plebiscyt AdweekMedia podzielony był na 33 kategorie, z których Apple pośrednio lub bezpośrednio wygrało w sześciu.

Marketer dekady –  Steve Jobs

Marka dekady – Apple

Produkt dekady – iPod

kampania reklamowa dekady – “Get a Mac”

kampania bilboardowa dekady – “Silouettes”, czyli czarne sylwetki reklamujące iPody.

cyfrowa kampania dekady – Nike Plus

Koniec roku generalnie sprzyja wszelkim podsumowaniom i ocenom tego co się wydarzyło. My też mamy coś dla Was. Obserwujcie naszą stronę. Już niedługo wystartuje u nas plebiscyt na najlepszy produkt applowy mijającego roku. Szczegóły wkrótce.

Dominik Łada

MacUser od 2001 roku, rowery, fotografia i dobra kuchnia. Redaktor naczelny iMagazine - @dominiklada

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .