iMagazine

Nagrody dla Apple w plebiscycie AdweekMedia

15/12/2009, 09:08 · · · 1

bestofthe2000s-winners

AdweekMedia, magazyn o mediach i reklamie, ogłosił wyniki swojego plebiscytu na produkty dekady – Best of the 2000s.

Plebiscyt AdweekMedia podzielony był na 33 kategorie, z których Apple pośrednio lub bezpośrednio wygrało w sześciu.

Marketer dekady –  Steve Jobs

Marka dekady – Apple

Produkt dekady – iPod

kampania reklamowa dekady – „Get a Mac”

kampania bilboardowa dekady – „Silouettes”, czyli czarne sylwetki reklamujące iPody.

cyfrowa kampania dekady – Nike Plus

Koniec roku generalnie sprzyja wszelkim podsumowaniom i ocenom tego co się wydarzyło. My też mamy coś dla Was. Obserwujcie naszą stronę. Już niedługo wystartuje u nas plebiscyt na najlepszy produkt applowy mijającego roku. Szczegóły wkrótce.


Dominik Łada

MacUser od 2001 roku, fanatyk sprzętu z nadgryzionym jabłkiem, poza tym ma świra na punkcie fotografii, dobrej kuchni, swojej żony oraz synów - Franka i Leona. Współzałożyciel i "rednacz" iMagazine - @dominiklada


Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

Od dnia 25 maja 2018 r. dostosowujemy naszą działalność do nowego Rozporządzenia Unii Europejskiej o Ochronie Danych Osobowych (RODO).

Zaktualizowaliśmy naszą Politykę Prywatności, aby udzielić Ci bardziej szczegółowych informacji, w jaki sposób iMagazine.pl chroni twoją prywatność, oraz w jaki sposób możesz korzystać ze swoich praw odnośnie danych osobowych.

Kliknij w poniższy link, aby zapoznać się z zaktualizowaną Polityką Prywatności.

Dziękujemy, że jesteś z nami,
redakcja iMagazine

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ OK