iMagazine

Bliżej do serwisu Apple

01/10/2010, 17:58 · · · 0

Firma iSource przygotowała nowy program dla swoich partnerów, na którym my, użytkownicy możemy dobrze skorzystać. Wiele osób zgłaszało się do nas z pytaniami o serwis w okolicy ich miejsca zamieszkania, bo do serwisu iSource mieli za daleko. Teraz może się to zmienić. iSource uruchomiła program dla swoich resellerów, których jest całkiem sporo w całej Polsce, dzięki któremu mogą być partnerami serwisowymi.

Poniżej przeczytacie oficjalną informacje prasową:

Serwis Apple: bliżej, szybciej, korzystniej

Firma iSource, dystrybutor produktów Apple w Polsce, a zarazem autoryzowany serwis tych produktów, wyszła z inicjatywą mającą na celu ułatwienie obsługi serwisowej klientom końcowym. Od października do końca roku uruchomi kilkanaście, a docelowo – do 50 punktów przyjęć Autoryzowanego Serwisu Apple. Klient, który dziś zwraca się o pomoc do serwisu, powinien wysłać serwisowany produkt do centralnego serwisu iSource w Warszawie, a następnie otrzymuje zwrot przesyłką kurierską. – Mimo pozornej prostoty tej procedury wielu naszych klientów z rezerwą do niej podchodziło – mówi Jerzy Bebak, wiceprezes iSource ds. produktów i rozwoju rynku. – Przesyłki kurierskie przychodziły w czasie, kiedy klienci byli w pracy, wymagało to umawiania się z kurierami, przygotowywania specjalnych opakowań, niektórzy klienci też nie czuli się komfortowo, kiedy kupiony w jednym miejscu sprzęt musieli serwisować w innym. Ponieważ współpracujemy z dużą siecią naszych partnerów handlowych, a ci mają duże doświadczenie i w logistyce, i w oferowaniu wartości dodanych klientom końcowym, postanowiliśmy dać szansę nowemu modelowi.

“Nowy model” oznacza, że w większych miastach Polski, gdzie funkcjonują duże grupy klientów indywidualnych, w autoryzowanych przez iSource punktach będzie można zostawić produkty Apple wymagające wsparcia serwisowego lub rozbudowy, a następnie, po kilku dniach, będzie można z tym samym punktem umówić się na odbiór. Klient na miejscu uzyska też możliwość przeprowadzenia szybkiej diagnozy sprzętu, więc cała procedura serwisowa ulegnie też znacznemu skróceniu.

– Postanowiliśmy wyjść naprzeciw oczekiwaniom nie tylko naszych klientów, ale i partnerów. Resellerzy, którzy otwierają Autoryzowany Punkt Przyjęć, mają szansę na rozwój swojego miejscowego biznesu. Będziemy takich partnerów szkolić, zapewnimy im widoczność w sieci i w naszej ofercie. Oni z kolei mają możliwość dotarcia do szerszej grupy klientów, także tych, którzy pierwotnie kupili produkty Apple np. w sieciach handlowych. Te ostatnie przecież nie świadczą takich usług – mówi Piotr Żelakiewicz, dyrektor ds. rozwoju rynku iSource S.A.

Dla Klientów dużym plusem może być również możliwość osobistego kontaktu z Partnerem iSource, który udzieli informacji dotyczących użytkowania sprzętu i doradzi w kwestiach technicznych i podpowie, jak go ulepszyć (np. rozszerzyć pamięć, dokupić dodatkowe akcesoria, zmienić oprogramowanie), usunąć wirusy, wykonać kopie zapasowe, czy poznać tajniki użytkowania. Nabywcy będą mogli również liczyć na pomoc w przypadku usterek związanych z oprogramowaniem.

Partnerzy, którzy zdecydują się na otworzenie punktów serwisowych, mogą skorzystać z wielu udogodnień i upustów. Są to przykładowo: możliwość atrakcyjnego zakupu w serwisie iSource produktów serwisowych (zasilacze, klawiatury, myszy itd.), realizacja pogwarancyjnych napraw płatnych z rabatem oraz promocja Punktu Przyjęć i punktu sprzedaży na stronie internetowej iSource.

Punkt Przyjęć Autoryzowanego Serwisu Apple będzie przyjmował sprzęt uszkodzony objęty gwarancją firmy Apple, firm trzecich oraz sprzęt bez gwarancji.

Aby uruchomić Punkt Przyjęć Autoryzowanego Serwisu Apple należy wysłać zgłoszenie na adres: punkt_przyjec@isource.pl.

Umowa dotycząca współpracy może być podpisana tylko w przypadku pozytywnej oceny Partnera przez firmę iSource S.A. oraz zapotrzebowania na Punkt Przyjęć w danej lokalizacji.
Więcej informacji na temat oferty znajdą Państwo pod adresem:

http://www.isource.pl/main.php?p=249&m=5


Dominik Łada

MacUser od 2001 roku, fanatyk sprzętu z nadgryzionym jabłkiem, poza tym ma świra na punkcie fotografii, dobrej kuchni, swojej żony oraz synów - Franka i Leona. Współzałożyciel i "rednacz" iMagazine - @dominiklada


Dodaj komentarz

Dbamy o Twoją prywatność

Od dnia 25 maja 2018 r. dostosowujemy naszą działalność do nowego Rozporządzenia Unii Europejskiej o Ochronie Danych Osobowych (RODO).

Zaktualizowaliśmy naszą Politykę Prywatności, aby udzielić Ci bardziej szczegółowych informacji, w jaki sposób iMagazine.pl chroni twoją prywatność, oraz w jaki sposób możesz korzystać ze swoich praw odnośnie danych osobowych.

Kliknij w poniższy link, aby zapoznać się z zaktualizowaną Polityką Prywatności.

Dziękujemy, że jesteś z nami,
redakcja iMagazine

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ OK