Gdzie serwisować iPada?
Dziś do sprzedaży w Polsce weszły iPady. Oficjalne wprowadzenie ich na nasz rynek wiąże się również z rozpoczęciem ich serwisowania poprzez autoryzowane serwisy.
Co ciekawe, dostaliśmy maila od jednego z naszych czytelników – pozdrawiamy Jarka, że w serwisie iSource można serwisować iPady już od przynajmniej 2 tygodni, również te kupione za granicą, bo są objęte międzynarodową gwarancją:
Witam,
Może to Was zainteresuje, ale w zeszłym tygodniu zgłosiłem się do serwisu iSource ze swoim zepsutym iPadem. Po przeprowadzonej ekspertyzie, że nie został uszkodzony mechanicznie, został przyjęty bez problemu i naprawiony, tzn wymieniony na nowy, bo jak powiedziano mi w serwisie “tych urządzeń nie serwisuje się”. Generalnie spoko, operacja trwała 3 dni. Swojego iPada kupiłem w Niemczech. Teraz mam zupełnie nowego.
Pozdrawiam redakcje,
Jarek
Myślę, że jest to bardzo dobra wiadomość dla wszystkich użytkowników iPadów.
Komentarze: 6
“również te kupione za granicą,” – EU czy cały świat? :-)
@wredniak – “bo są objęte międzynarodową gwarancją”
A mozna reklamowac iPada ktory został kupiony w usa, nie posiadam zadnego dowodu zakupu(paragon, faktura itp.) i gdy nie posiada sie pudelka?
Generalnie trzeba się pofatygować osobiście do serwisu i porozmawiać. Teoretycznie z tego co wiem, to międzynarodowa gwarancja, którą są objęte iPady kupowane za granicą, nie wymaga od właściciela posiadania dowodu zakupu oraz oryginalnego pudełka. iPad, podobnie jak inne produkty Apple, posiada numer seryjny, który serwis weryfikuje, czy produkt jest jeszcze objęty gwarancją. Jeśli daty będą się zgadzać, a na razie wszystkich iPadów powinny, to serwis powinien przyjąć go do naprawy.