UNICEF na rzecz dzieci w Sierra Leone
W App Store, również polskim, możecie pobrać aplikację UNICEF pt. “iPuzzle”, która została stworzona na potrzeby kampanii “Faceci ratują dzieci“. Za pomocą zebranych dzięki akcji funduszy zostaną zakupione szczepionki przeciwko gruźlicy, tężcowi i polio w Sierra Leone.
Informacja prasowa
Aplikacja UNICEF iPuzzle jest już dostępna w polskim i amerykańskim AppStore. Gra przygotowana przez iPlacement na potrzeby kampanii UNICEF Polska „Faceci ratują dzieci” (www.faceciratujadzieci.pl) ma zachęcić młodych ludzi do wsparcia programu szczepień w Sierra Leone.
„Wychodzimy naprzeciw nowoczesnym technologiom, aby zachęcić młode, dynamiczne i nowoczesne osoby do dobroczynności poprzez grywalizację społecznego zaangażowania na rzecz dzieci i kobiet
w Sierra Leone” – mówi Marek Krupiński, Dyrektor Generalny UNICEF Polska. „Zdecydowaliśmy się na UNICEF iPuzzle, ponieważ chcemy wykorzystywać najnowsze platformy komunikacji do mówienia o potrzebach dzieci. Wierzymy, że dzięki temu jeszcze skuteczniej będziemy mogli pomagać.” – dodaje.Aplikacja UNICEF iPuzzle została przygotowana przez iPlacement (www.iplacement.net) na bazie gry The M., wydanej przez iFun4All. W grze ulokowano kreacje z dziećmi ze Sierra Leone i celebrytami wspierającymi kampanię „Faceci ratują dzieci”. Szatę graficzną oryginalnej gry dostosowano do kolorystyki organizacji. Pod zmienioną nazwą – jako UNICEF iPuzzle – gra ukazała się w polskim
i amerykańskim AppStore w ramach prezentu świątecznego dla obecnych i przyszłych darczyńców UNICEF. Aplikację będzie można pobrać do 31 marca 2012 r.
„Będziemy czekać na ostateczne wyniki z AppStore, ale już teraz mogę z całą pewnością stwierdzić, iż gra od momentu udostępnienia w AppStore cieszy się sporą popularnością. To bardzo dobry prognostyk dla całej akcji. Cieszy to tym bardziej, iż razem z UNICEF wierzymy, że działanie, które zaproponowaliśmy, będzie mieć swoje odbicie nie tylko w wymiarze wizerunku organizacji, ale
i w liczbach” – mówi Anna Godek-Biniasz, PR & marketing manager w iPlacement. „Mamy ogromną nadzieję, że dzięki UNICEF iPuzzle realnie przyczyniamy się do wzrostu liczby superbohaterów akcji „Faceci ratują dzieci”- dodaje Godek-Biniasz.