Mastodon

∞ Naprawiamy zajęte miejsce przez „Inne” w iTunes na iPhone, iPod lub iPad

0
Dodane: 13 lat temu

Z niewyjaśnionych powodów, iTunes czasami gubi informacje dotyczące zsynchronizowanych plików z naszymi iPhone’ami, iPodami lub iPadami. Kończy się to ogromną pozycją „Inne” w raporcie na dole iTunes. Możemy to naprawić na dwa sposoby …

Przepis

Pierwszy przepis jest szybszy i prostszy, ale nie zawsze zdaje egzamin.

  1. Podłączamy iPoda, iPhone’a lub iPada do komputera.
  2. Uruchamiamy iTunes.
  3. Trzymamy przyciski Home i Sleep/Wake na iUrządzeniu, aż wymusimy na nim restart – pojawi się na ekranie jabłko.
  4. Jeśli po pojawieniu się urządzenia nic się nie zmienia, to wyłączcie/włączcie dodatkowo iTunes.

Przepis

  1. Podłączamy iUrządzenie do komputera.
  2. Klikamy w nazwę naszego urządzenia w bocznym pasku.
  3. Wybieramy zakładkę Summary / Podsumowanie, czyli tą pierwszą z lewej.
  4. Klikamy w Open iTunes when this iPhone is connected, aby był odznaczony.
  5. Następnie klikamy w niego ponownie, aby go zaznaczyć.

A jeśli powyższe nie zadziała?

Miałem ten problem zaraz po zrobieniu restore iPada 2 na iPada 3 – jako, że i tak robiłem restore to zrobiłem go jeszcze raz i dopiero wtedy wszystko było poprawnie. Pamiętajcie – to, że miejsce jest zajęte przez „inne” nie oznacza nic złego. Możecie to zostawić tak jak jest i absolutnie nic się nie zmieni. Mnie takie rzeczy niestety irytują …

Wojtek Pietrusiewicz

Wydawca, fotograf, podróżnik, podcaster – niekoniecznie w tej kolejności. Lubię espresso, mechaniczne zegarki, mechaniczne klawiatury i zwinne samochody.

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .