∞ Naprawiamy zajęte miejsce przez „Inne” w iTunes na iPhone, iPod lub iPad
Z niewyjaśnionych powodów, iTunes czasami gubi informacje dotyczące zsynchronizowanych plików z naszymi iPhone’ami, iPodami lub iPadami. Kończy się to ogromną pozycją „Inne” w raporcie na dole iTunes. Możemy to naprawić na dwa sposoby …
Przepis #1
Pierwszy przepis jest szybszy i prostszy, ale nie zawsze zdaje egzamin.
- Podłączamy iPoda, iPhone’a lub iPada do komputera.
- Uruchamiamy iTunes.
- Trzymamy przyciski Home i Sleep/Wake na iUrządzeniu, aż wymusimy na nim restart – pojawi się na ekranie jabłko.
- Jeśli po pojawieniu się urządzenia nic się nie zmienia, to wyłączcie/włączcie dodatkowo iTunes.
Przepis #2
- Podłączamy iUrządzenie do komputera.
- Klikamy w nazwę naszego urządzenia w bocznym pasku.
- Wybieramy zakładkę Summary / Podsumowanie, czyli tą pierwszą z lewej.
- Klikamy w Open iTunes when this iPhone is connected, aby był odznaczony.
- Następnie klikamy w niego ponownie, aby go zaznaczyć.
A jeśli powyższe nie zadziała?
Miałem ten problem zaraz po zrobieniu restore iPada 2 na iPada 3 – jako, że i tak robiłem restore to zrobiłem go jeszcze raz i dopiero wtedy wszystko było poprawnie. Pamiętajcie – to, że miejsce jest zajęte przez „inne” nie oznacza nic złego. Możecie to zostawić tak jak jest i absolutnie nic się nie zmieni. Mnie takie rzeczy niestety irytują …