#Doodad – polskie aplikacje w App Store
#Doodad to w założeniu prosta aplikacja będąca subiektywnym wyborem newsów dla zainteresowanych popkulturą, reklamą, technologią i nowoczesnym marketingiem. DDB Warszawa nie precyzuje, jakie informacje będzie można znaleźć dzięki Doodad. Wszystko zależy od tego, co będzie aktualnie najbardziej interesujące.
Doodad ma być w założeniu odpowiedzią na niskie zainteresowanie Twitterem w Polsce. Dzięki aplikacji również ci którzy z niego niego nie korzystają, będą mieli szybki dostęp do ciekawych treści. Doodad prezentuje je w przyjaznej i czytelnej formie umożliwiającej łatwe dzielenie się na FB, wysyłanie mailem czy też retweet.
„Aplikacja w żadnym wypadku nie ma być tubą propagandową naszej agencji. Nie mamy zamiaru pisać o sobie, tylko o świecie. Chcemy być szybcy, ciekawi i konkretni, wpisując się tym samym w trend content curators. Wierzymy, że się nam to uda, zwłaszcza że za wybór i wyszukanie treści odpowiadają ludzie z różnych działów agencji DDB Warszawa oraz niezależni goście, tacy jak Vadim Makarenko z Gazety Wyborczej czy Krzysztof Kowalczyk, założyciel HardGamma Ventures. Nie chcemy myśleć dzienną ilością opublikowanych newsów. Nie mamy planów i limitów. Każdy publikuje to, co uzna za szczególnie interesujące. Jedyny mechanizm motywacyjny, jaki zdecydowaliśmy się wprowadzić, to drobna grywalizacja: im częściej dana osoba publikuje, tym wyżej znajduje się w spisie redaktorów” – mówi Szymon Gutkowski, Managing Director DDB Warszawa i jeden z redaktorów Doodad.
Aplikację stworzył dział strategii DDB Warszawa przy wsparciu technologicznym agencji interaktywnej Tribal DDB oraz Optizen Labs.
Aplikacje można pobrać na: https://itunes.apple.com/pl/app/doodad/id563914654
Doodad jest bezpłatny i działa na tabletach i telefonach z iOS [5+] i Androidem 1.
Przypominamy, że zbieramy informacje o polskich wydawcach oraz developerach i ich aplikacjach dostępnych App Store i Mac App Store. Przysyłajcie swoje zgłoszenia wg wytycznych, które opisaliśmy w tym wpisie.
- 2+ ↩