Apple udostępnia nową reklamę iPhone’a – “Music Every Day”
Apple było kiedyś mistrzem reklamy. Z biegiem czasu to mistrzostwo gdzieś uciekło. Całe szczęście, zdaje się, że powraca. Po świetnej reklamie iPhone’a “Photos Every Day”, Apple proponuje kolejną pozycję z serii – “Music Every Day”.
Podobnie jak poprzednia, ta też skupia się na jednej, wybranej funkcji iPhone’a, a jest nią słuchanie muzyki. Jednak, zamiast promować sam telefon, reklama promuje uczucia, które możemy dzięki niemu odczuć. W każdej scenie widzimy ludzi, którzy cieszą się słuchaną muzyką, odkrywają nowe kawałki, ćwiczą, czy po prostu miło spędzają czas z przyjaciółmi.
“Music Every Day” zdaje się być emocjonalnym klipem, który przypomina dawne reklamy FaceTime, kiedy to widzieliśmy chociażby dziadka, który po raz pierwszy zobaczył wnuczkę. W moim życiu muzyka towarzyszy mi na każdym kroku – czy to w chwilach radości, czy w smutku. To też stara się pokazać tutaj Apple.
Poza wieloma, różnymi obrazami, nie słyszymy wiele słów. Na końcu pada tylko:
Everyday, more people enjoy music on their iPhones than any other phone.
Mi się ta reklama najzwyczajniej w świecie podoba, chociaż, jest nieco słabsza od tej ze zdjęciami.
Komentarze: 2
Znacznie bardziej przemawiają do mnie właśnie takie lifestylowe reklamy Apple niż ich “syntetyczne” odpowiedniki.
To może być reklama dowolnego playera mp3.
IMO bardzo słaba jest.