Wyświetlanie zakładek plików PDF w Podglądzie
Pliki PDF mogą posiadać zakładki, pomagające w nawigacji po dokumencie. W Mavericks nie są one domyślnie widoczne w Podglądzie, ale łatwo można to zmienić.
Seria 101 jest kierowana do osób, które dopiero rozpoczynają swoją przygodę ze sprzętem Apple. Mamy nadzieję, że dzięki zawartym w niej wskazówkom będziecie mogli nauczyć się wykorzystywać Wasze telefony, tablety czy komputery w jeszcze bardziej efektywny sposób.
Na początku otwieramy w systemowej aplikacji Podgląd plik PDF z zakładkami. Następnie na pasku statusu odnajdujemy pozycję Widok i rozwijamy menu. Na liście odnajdujemy pozycję Zakładki – po zaznaczeniu jej pasek zakładek pojawi się po lewej stronie okna podglądu. Ewentualnie można skorzystać z kombinacji przycisków ⌥
+⌘
+5
.
Źródło: Cult of Mac