Badanie zaangażowania w reklamę m.in. produktów Apple
W kwietniu, wspólnie z Instytutem Analizy Sensorycznej rozpoczniemy naukowy projekt badawczy polegający na śledzeniu reakcji widzów na reklamę m.in. produktów Apple. Takiego badania, w szczególności pod kątem Apple, nikt jeszcze na świecie nie robił!
Specjaliści z ISA tym razem chcą dowiedzieć się, w jaki sposób na spoty reklamowe zareagują mężczyźni-użytkownicy sprzętów elektronicznych. Wykorzystają w tym celu nieszablonowe metody badawcze takie jak:
- eyetracking, czyli śledzenie ruchu gałki ocznej – pozwala wskazać, na które ele-menty spotu zwracamy szczególną uwagę, które nas rozpraszają lub pozostająw ogóle niezauważone,
- EEG, inaczej elektroencefalograf – pokazuje, jakie emocje wywołuje w nas to, cooglądamy, czy są one pozytywne, negatywne, silne, czy słabe,
- GSR, przyrząd rodem z filmów akcji, stosowany np. w celu wykrywania kłamstw – bada reakcję emocjonalną przez diagnozowanie poziomu potliwości skóry dłoni,
- a także klasyczny wywiad, aby poznać opinię na temat tych reklam.
ISA to firma, która od lat zajmuje się oceną świadomych i podświadomych reakcji na produkt, markę i reklamę. Realizuje badania naukowe i marketingowe, zarówno przy wykorzystaniu klasycznych metod, jak i tych bardziej innowacyjnych.
Tym razem wspólnie zapraszamy Was do udziału w ich najnowszym projekcie. Badanie jest anonimowe i niekomercyjne. Wyniki posłużą do przygotowania raportu, z którym będzie można zapoznać się w serwisach iMagazine, Android Magazine, a także na facebookowej stronie Instytutu Analizy Sensorycznej.
W badaniu mogą wziąć udział mężczyźni w wieku od 25 do 40 lat, którzy są użytkownikami tabletów i smatfonów. Będzie się ono odbywać w siedzibie ISA, w Warszawie.
Na zgłoszenia czekamy od 31.03 do 11.04 pod adresem:
badania@isa-ndg.com
W treści wiadomości prosimy o podanie:
- imienia i nazwiska,
- nr telefonu,
- informacji o tym, z jakiego źródła dowiedziałeś się o badaniu.
Każdy z uczestników, w ramach podziękowania, dostanie upominek od naszego partnera – firmy Creative, oficjalnego partnera naszego badania – będą to słuchawki Creative MA200.
Komentarze: 1
No jak tylko w Wawie to grupa nie będzie reprezentatywna.