iMagazine

iMagazine 6/2014 – Wojna brandów

03/06/2014, 20:57 · · · 0

Gdy czytacie nowy numer iMagazine, jest jeszcze przed rozpoczęciem WWDC 2014. Czego możemy się na nim spodziewać? Teoretycznie WWDC to konferencja dla deweloperów dotycząca oprogramowania, ale w przeszłości zdarzało się, że odbywały się na niej również premiery nowego sprzętu. Oczekiwania są spore, mocno podgrzewane przez „internet” i fanów. Fani są najsilniejszą stroną Apple. Wierni od lat i cierpliwi. Są też wyjątkowi pod względem swojego zaangażowania, co świetnie pokazuje pierwsze na świecie badanie, które przeprowadził Instytut Analizy Sensorycznej przy naszej współpracy i wsparciu firmy Creative. Jestem niesamowicie szczęśliwy, że takie badanie, o takim zakresie, jeszcze raz powiem – pierwsze na świecie, było zorganizowane w Polsce przy naszym udziale. Dziękujemy wszystkim tym, którzy zdecydowali się wziąć w nim udział. Wyniki badania, w pewnych zakresach dosyć niespodziewane, możecie zobaczyć w najnowszym wydaniu iMagazine.

Co więcej? Tradycyjnie dużo ciekawego sprzętu i oprogramowania – m.in. dizajnerskie pokrowce od Otterbox, kubeł od Bluelounge, torba Kensingtona, tuner Elgato, głośnik Creative, dysk sieciowy od WD, HideIPVPN, porady od mBazaar.pl

Miłej lektury!

Plik PDF – 59,1MB (148 stron)

Zachęcamy wszystkich użytkowników iPadów do pobrania naszej aplikacji z
App Store

bann_1606_300x250_hr

Pobierz aplikację z App Store

pobierz

Jeśli chcesz pobrać najnowsze wydanie iMagazine, to zapisz się do naszego newslettera, w którym dostaniesz link do niego.

Zachęcamy wszystkich użytkowników iPadów do pobrania naszej aplikacji z App Store.


Dominik Łada

MacUser od 2001 roku, fanatyk sprzętu z nadgryzionym jabłkiem, poza tym ma świra na punkcie fotografii, dobrej kuchni, swojej żony oraz synów - Franka i Leona. Współzałożyciel i "rednacz" iMagazine - @dominiklada


Dodaj komentarz