Nowa reklama od Apple – Parenthood
Od jakiegoś czasu, Apple zamiast tworzyć krótkie spoty promujące funkcje swoich urządzeń, skupia się na ekosystemie. Próbuje pokazać, co iPhone wraz z App Store i rynkiem akcesoriów ma do zaoferowania w codziennym życiu. To właśnie widzimy w nowej reklamie: Parenthood (rodzicielstwo).
https://www.youtube.com/watch?v=fmTpgSMJ96c
Na filmie widzimy jak aplikacje z App Store pomagają rodzicom w wychowywaniu ich pociech.
Muzyka użyta do reklamy to “Life of Dreams” śpiewane przez Julie Doiron, zaś listę aplikacji użytych w wideo znajdziecie pod tym linkiem.
Komentarze: 1
Fajnie ujął to Ogrodnik”
“Kolejnym przedsięwzięciem Apple jest aktywny udział i wsparcie dla
organizowanych właśnie przez środowisko LGBT parad równości w USA.
Zaangażowanie Apple jest na tyle duże, że przed kampusem firmy pojawiła
się tęczowa flaga, a TimKuk ochoczo i z dumą fotografuje się z chętnymi w
specjalnie przygotowanych koszulkach z tęczowym jabłkiem.
I wszystko byłoby OK, gdyby nie wypuszczona równocześnie nowa,
prorodzinna reklama iPhona 5s, wymownie zatytułowana “Parenthood”
(Rodzicielstwo), promująca tradycyjnym model rodziny, opiewająca uroki
macierzyństwa i tacierzyństwa oraz wszelkie inne zalety wychowywania
potomstwa za pomocą urządzeń Apple…”