Nowa reklama iPhone’a – Dreams
Do serii reklam pokazujących specyficzne wykorzystanie iPhone’a w życiu codziennym dołączyła kolejna. Nazywa się Dreams, czyli Marzenia.
W spocie pokazane jest, jak odpowiednie aplikacje pomagają w wykonywaniu swojej pracy lekarzowi, pilotowi czy strażakom. Są to te zawody, o których wykonywaniu marzą dzieci – pewnie stąd tytuł reklamy. Zwrócono uwagę również na dodatkowe akcesoria.
http://youtu.be/PQBTd4xF6tU
Dzisiaj to właśnie ekosystem jest tym, co najbardziej wyróżnia iPhone’a na tle konkurencji. Stawienie na to w reklamach jest chyba najbardziej oczywistym ruchem, ale wszystko wskazuje na to, że skutecznym.
Utwór słyszany w klipie to “When I Grow Up” Jennifer O’Connor, zaś aplikacje wyróżnione w reklamie znajdziecie na stronie Apple.
Komentarze: 1
Pod filmem literówka w słowie “wyróżnia”