Trzy nowe reklamy Apple Watcha
Po długiej serii reklam ukazujących sposoby, w jakie można używać Apple Watcha dzisiaj Apple pokazało trzy spoty, w których demonstrowane są dostępne aplikacje na zegarek.
Taki ruch zupełnie nie dziwi. To aplikacje odróżniają w dużej mierze Apple Watcha od konkurentów i to one stanowią trzon funkcjonalności urządzenia. Nowa seria reklam nazywa się “Apps on tap” (po polsku: “Aplikacje na tapnięcie”) i jej celem jest zaprezentowanie pozycji znanych z iPhone’a w nadgarstkowej wersji. Spoty są trzy i każdy z nich mówi o innej kategorii: podróże, fitness oraz muzyka.
Dziwi mnie jedynie moment, w którym reklamy zostały udostępnione. Tak, aplikacje to ważna część Apple Watcha, ale na ten moment ich działanie pozostawia wiele do życzenia. Wszystko przez fakt, że działają one na telefonie, a następnie informacje wysyłane są do zegarka. Ten mankament zostanie poprawiony wraz z premierą watchOS 2, która nastąpi tej jesieni.