MasterCard zachęca do odłożenia smartfonów w restauracjach
Coraz częściej trudno nam się rozstać ze smartfonem, nawet gdy przebywamy wśród bliskich. MasterCard przygotował ciekawą akcję, mającą nieco poskromić ten trend, przynajmniej w trzech Warszawskich restauracjach.
MasterCard Capsule to nazwa nowej kampanii operatora kart płatniczych, która promowana będzie na YouTubie, a odbywać się będzie w dwóch restauracjach Aioli w Warszawie oraz Momu.Gastrobar również w Stolicy. O co chodzi?
Aby zachęcić gości restauracji do bezpośredniego kontaktu z bliskimi MasterCard przygotował na stolikach specjalne kapsuły, do których uczestnicy zabawy będą mogli wrzucić swoje smartfony na czas posiłku i konwersacji z przyjaciółmi, czy rodziną. Jednocześnie aktywuje się licznik sprawdzający ile czasu udało nam się wytrzymać bez sięgnięcia po telefony. Za udział w tej zabawie uczestnicy mogą odebrać voucher na nagrody. Dodatkowy bonus można otrzymać za korzystanie z płatności mobilnych MasterCard.
To nietypowy sposób na promocję MasterCard oraz idei SlowFood. Jednocześnie jest to okazja do rozważań na temat naszych przyzwyczajeń, nawyków w erze smartfonów. Przywykliśmy do tego, że otaczają nas wyświetlacze i informacje na nich się pojawiające, nauczyliśmy się być w ciągłym kontakcie już nie tylko za pomocą smartfonów, ale też inteligentnych zegarków. Pytanie tylko, czy patrząc w ekran telefonu nie tracimy tego co nas otacza. MasterCard zwraca uwagę na ten problem w sposób zabawny.
Komentarze: 1
Skoro akcja dla Polaków, to reklama powinna być po polsku… Może MC o tym zapomniało, to warto im przypomnieć…