iMagazine

Wideo 4K i Touch ID w nowych reklamach Apple

25/04/2016, 21:02 · · · 0

Na swoim kanale YouTube Apple opublikowało właśnie dwie nowe reklamy.

Pierwsza z nich koncentruje się na możliwości nagrywania wideo w rozdzielczości 4K w iPhonie 6s i 6s Plus. Onions, czyli cebule, próbuje w humorystyczny sposób pokazać, jak amatorski film może zdobyć sławę na całym świecie. Do mnie jednak klip ten nie przemówił.

Nieco lepszy jest drugi – Fingerprint, czyli odcisk palca. Skupia się na innej funkcji, tym razem dostępnej w szerszej gamie iUrządzeń – Touch ID. Reklama pokazuje, jak łatwo a przy tym bezpiecznie, można przy pomocy tego narzędzia kupować, podpisywać i wykonywać jeszcze inne tego typu czynności.

Poniżej możecie zapoznać się z obiema reklamami.

Źródło YouTube | Apple


Maciej Skrzypczak

Użytkownik sprzętu z nadgryzionym jabłkiem, grafik komputerowy, nałogowy gracz ARK: Survival Evolved. Redaktor iMagazine.pl.


Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

Dbamy o Twoją prywatność

Od dnia 25 maja 2018 r. dostosowujemy naszą działalność do nowego Rozporządzenia Unii Europejskiej o Ochronie Danych Osobowych (RODO).

Zaktualizowaliśmy naszą Politykę Prywatności, aby udzielić Ci bardziej szczegółowych informacji, w jaki sposób iMagazine.pl chroni twoją prywatność, oraz w jaki sposób możesz korzystać ze swoich praw odnośnie danych osobowych.

Kliknij w poniższy link, aby zapoznać się z zaktualizowaną Polityką Prywatności.

Dziękujemy, że jesteś z nami,
redakcja iMagazine

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ OK