James Corden i przedstawiciele Apple’a w nowej, 2-minutowej reklamie
Apple, podczas rozdania nagród Emmy wyemitowało aż 2 minutowy spot promujący Apple Music. Dawno takiej reklamy Apple’a nie było, w końcu jest się z czego pośmiać. Obok Jamesa Cordena udział w niej bierze Eddy Cue, Bozoma Saint John oraz Jimmy Iovine.
Głównym motywem reklamy jest spotkanie przedstawicieli Apple’a z popularnym prowadzącym Late Late Show i serii Carpool Karaoke. James Corden próbuje przekonać Eddy’ego Cue i spółkę do swoich pomysłów na reklamę. Wszystkie dość komiczne propozycje są oczywiście zwizualizowane.
Celem reklamy jest promocja Apple Music, w którym można znaleźć ponad 40 milionów utworów, spersonalizowane playlisty, a użytkownicy otrzymują na początek 3-miesięczny darmowy okres próbny.
James Corden prawdopodobnie na dłużej związał się z Apple i będzie obecny w innych akcjach promocyjnych. Na konferencji prasowej mieliśmy okazję zobaczyć Carpool Karaoke z Timem Cookiem. Sama seria na początku 2017 roku trafi do Apple Music.
Dla mnie Apple wreszcie podejmuje się ciekawych działań promocyjnych, czego brakowało w ostatnich latach.