iMagazine

James Corden i przedstawiciele Apple’a w nowej, 2-minutowej reklamie

19/09/2016, 08:32 · Paweł Okopień · · 0

Apple, podczas rozdania nagród Emmy wyemitowało aż 2 minutowy spot promujący Apple Music. Dawno takiej reklamy Apple’a nie było, w końcu jest się z czego pośmiać. Obok Jamesa Cordena udział w niej bierze Eddy Cue, Bozoma Saint John oraz Jimmy Iovine.

Głównym motywem reklamy jest spotkanie przedstawicieli Apple’a z popularnym prowadzącym Late Late Show i serii Carpool Karaoke. James Corden próbuje przekonać Eddy’ego Cue i spółkę do swoich pomysłów na reklamę. Wszystkie dość komiczne propozycje są oczywiście zwizualizowane.

Celem reklamy jest promocja Apple Music, w którym można znaleźć ponad 40 milionów utworów, spersonalizowane playlisty, a użytkownicy otrzymują na początek 3-miesięczny darmowy okres próbny.

James Corden prawdopodobnie na dłużej związał się z Apple i będzie obecny w innych akcjach promocyjnych. Na konferencji prasowej mieliśmy okazję zobaczyć Carpool Karaoke z Timem Cookiem. Sama seria na początku 2017 roku trafi do Apple Music.

Dla mnie Apple wreszcie podejmuje się ciekawych działań promocyjnych, czego brakowało w ostatnich latach.

0

Paweł Okopień

Pasjonat nowinek ułatwiających codzienne życie, obserwator szybko zmieniającego się rynku tech, nurek, maniak wysokiej rozdzielczości i telewizorów.

paweloko

Jeśli chcesz wesprzeć redakcję iMagazine, podoba Ci się nasza praca, to zapraszamy do iMag Weekly

dołącz

iMag Weekly to dodatkowe i rozszerzone treści, których nie znajdziecie na stronie i w magazynie. Nowe wydanie pojawia się w każdy piątek, a w środku dodatkowe, unikalne treści z różnych dziedzin – takie, które już znacie z miesięcznika, a także zupełnie nowe.

Subskrypcja, zaczynająca się od 10 złotych za 4 wydania, pozwala Wam wpływać na nasz rozwój, umożliwia wsparcie redakcji, a co najważniejsze – stawia podwaliny pod kolejne ciekawe inicjatywy.