Dziecięca wersja Romeo i Julii w reklamie Apple
Czas na kolejną reklamę Apple. Tym razem firma promuje aparat, a właściwie kamerę w iPhonie 7. Tłem do promocji smartfonu jest szkolne przedstawienie „Romeo i Julia”. To kolejny emocjonalny spot przed świętami, choć w tym roku Apple nie wykazało się specjalnie.
Romeo i Julia to krótki spot. Na początku dziecięcy bohaterowie są w fantastycznej scenerii, by później przenieść się do szkolnej salki i klasycznego przedświątecznego przedstawienia jakie wystawiane jest w wielu szkołach. Tata dziewczynki grającej Julię nagrywa przedstawienie iPhone’m. Podsumowaniem spotu jest napis „Twoje filmy wyglądają jak filmy na iPhone 7”. Oczywiście chodzi o wysoką jakość nagrań.
Apple w ostatnich miesiącach intensyfikuje swoje działania jeśli chodzi o spoty reklamowe. Widzieliśmy reklamy MacBooka Pro, iPhone’a, czy Apple Music. Pod koniec listopada pojawił się też spot świąteczny „Frankie’s Holiday”. Raklama jest świetnie zrealizowana, ze świątecznym motywem, ale nie porusza specjalnie. W ubiegłych latach spoty Apple były moim zdaniem ciekawsze i mocniejsze.
Co ciekawe hitem tegorocznych reklam świątecznych jest spot Allegro. Spot serwisu z polski rozchodzi się „viralowo” po całym świecie. Wspominają o nim najważniejsze media.