iMagazine

3 nowe reklamy z serii „iPad Pro – We Hear You”

31/03/2017, 09:16 · · · 0

Na YouTubie pojawiły się trzy kolejne spoty promujące iPada Pro poprzez cytowanie tweetów niezadowolonych użytkowników laptopów.

Każda z trzech reklam koncentruje się na innym aspekcie. Light and Powerful zwraca uwagę na ogromną różnicę w wadze między iPadem Pro a laptopem, mimo posiadania takich aplikacji jak Excel, czy PowerPoint.

All your school stuff pokazuje, że dzięki iPadowi można uczyć się gdziekolwiek, gdy warunki nie pozwalają na to w swoim pokoju.

All day battery z kolei zwraca uwagę na możliwość korzystania z tabletu Apple przez praktycznie cały dzień, co również pozostawia daleko w tyle laptopy.


Maciej Skrzypczak

Użytkownik sprzętu z nadgryzionym jabłkiem, grafik komputerowy, nałogowy gracz ARK: Survival Evolved. Redaktor iMagazine.pl.


Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

Dbamy o Twoją prywatność

Od dnia 25 maja 2018 r. dostosowujemy naszą działalność do nowego Rozporządzenia Unii Europejskiej o Ochronie Danych Osobowych (RODO).

Zaktualizowaliśmy naszą Politykę Prywatności, aby udzielić Ci bardziej szczegółowych informacji, w jaki sposób iMagazine.pl chroni twoją prywatność, oraz w jaki sposób możesz korzystać ze swoich praw odnośnie danych osobowych.

Kliknij w poniższy link, aby zapoznać się z zaktualizowaną Polityką Prywatności.

Dziękujemy, że jesteś z nami,
redakcja iMagazine

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ OK