iMagazine

3 nowe reklamy z serii „iPad Pro – We Hear You”

31/03/2017, 09:16 · · · 0

Na YouTubie pojawiły się trzy kolejne spoty promujące iPada Pro poprzez cytowanie tweetów niezadowolonych użytkowników laptopów.

Każda z trzech reklam koncentruje się na innym aspekcie. Light and Powerful zwraca uwagę na ogromną różnicę w wadze między iPadem Pro a laptopem, mimo posiadania takich aplikacji jak Excel, czy PowerPoint.

All your school stuff pokazuje, że dzięki iPadowi można uczyć się gdziekolwiek, gdy warunki nie pozwalają na to w swoim pokoju.

All day battery z kolei zwraca uwagę na możliwość korzystania z tabletu Apple przez praktycznie cały dzień, co również pozostawia daleko w tyle laptopy.

0

Maciej Skrzypczak

Użytkownik sprzętu z nadgryzionym jabłkiem, grafik komputerowy, nałogowy gracz Minecraft. Redaktor iMagazine.pl.


Dodaj komentarz

Jeśli chcesz wesprzeć redakcję iMagazine, podoba Ci się nasza praca, to zapraszamy do iMag Weekly

dołącz

W archiwum iMag Weekly znajdziecie ponad 500 felietonów, artykułów, recenzji, opisów, przepisów oraz relacji z podróży – w sumie do przeczytania jest ponad 500 tysięcy słów. Wykupienie dostępu do niego jest „dożywotnie” (czyli tak długo jak będzie funkcjonował iMagazine) i wystarczy to zrobić raz. Nasz tygodnik był wydawany do dnia 27/01/2017.

Osoby, które miały wykupioną jakąkolwiek subskrypcję otrzymały pełny dostęp do archiwum.