iMagazine

Wsparcie klienta – nowa rola w iTunes Connect

18/07/2017, 13:18 · · · 0

W iOS 10.3 oraz macOS Sierra 10.12.4 Apple udostępniło wreszcie twórcom aplikacji możliwość odpowiadania na opinie zamieszczone w App Store. Teraz firma z Cupertino dodaje kolejne usprawnienie w tej kwestii.

Od chwili wprowadzenia wspomnianej możliwości, na komentarze użytkowników odpowiadać mogli tylko administratorzy kont iTunes Connect. Ponieważ jednak obecnie standardem jest, że każda szanująca się firma ma kogoś na stanowisku wsparcia klienta, Apple umożliwiło przerzucenie obowiązków kontaktowania się z klientami odpowiednim osobom. Do konta iTunes Connect dodało nową rolę – Customer Support, czyli wsparcie klienta. Osoby, którym ta rola zostanie przypisana, otrzymają w ten sposób dostęp do następujących działów: Resources and Help, Users and Roles oraz My apps. To właśnie z poziomu tego ostatniego będą mogli odpowiadać na komentarze użytkowników.

Jak dowiadujemy się z ogłoszenia od Apple, osoby, które przed 13 lipca 2017 miały przypisaną rolę App Manager oraz Marketer automatycznie otrzymały również tę najnowszą – Customer Support. Osobom dodanym do zespołu po wspomnianej dacie będzie trzeba tę rolę przypisać ręcznie.

Źródło Apple

0

Maciej Skrzypczak

Użytkownik sprzętu z nadgryzionym jabłkiem, grafik komputerowy, nałogowy gracz ARK: Survival Evolved. Redaktor iMagazine.pl.


Dodaj komentarz

Jeśli chcesz wesprzeć redakcję iMagazine, podoba Ci się nasza praca, to zapraszamy do iMag Weekly

dołącz

W archiwum iMag Weekly znajdziecie ponad 500 felietonów, artykułów, recenzji, opisów, przepisów oraz relacji z podróży – w sumie do przeczytania jest ponad 500 tysięcy słów. Wykupienie dostępu do niego jest „dożywotnie” (czyli tak długo jak będzie funkcjonował iMagazine) i wystarczy to zrobić raz. Nasz tygodnik był wydawany do dnia 27/01/2017.

Osoby, które miały wykupioną jakąkolwiek subskrypcję otrzymały pełny dostęp do archiwum.