iMagazine

Wsparcie klienta – nowa rola w iTunes Connect

18/07/2017, 13:18 · · · 0

W iOS 10.3 oraz macOS Sierra 10.12.4 Apple udostępniło wreszcie twórcom aplikacji możliwość odpowiadania na opinie zamieszczone w App Store. Teraz firma z Cupertino dodaje kolejne usprawnienie w tej kwestii.

Od chwili wprowadzenia wspomnianej możliwości, na komentarze użytkowników odpowiadać mogli tylko administratorzy kont iTunes Connect. Ponieważ jednak obecnie standardem jest, że każda szanująca się firma ma kogoś na stanowisku wsparcia klienta, Apple umożliwiło przerzucenie obowiązków kontaktowania się z klientami odpowiednim osobom. Do konta iTunes Connect dodało nową rolę – Customer Support, czyli wsparcie klienta. Osoby, którym ta rola zostanie przypisana, otrzymają w ten sposób dostęp do następujących działów: Resources and Help, Users and Roles oraz My apps. To właśnie z poziomu tego ostatniego będą mogli odpowiadać na komentarze użytkowników.

Jak dowiadujemy się z ogłoszenia od Apple, osoby, które przed 13 lipca 2017 miały przypisaną rolę App Manager oraz Marketer automatycznie otrzymały również tę najnowszą – Customer Support. Osobom dodanym do zespołu po wspomnianej dacie będzie trzeba tę rolę przypisać ręcznie.

Źródło Apple


Maciej Skrzypczak

Użytkownik sprzętu z nadgryzionym jabłkiem, grafik komputerowy, nałogowy gracz ARK: Survival Evolved. Redaktor iMagazine.pl.


Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

Dbamy o Twoją prywatność

Od dnia 25 maja 2018 r. dostosowujemy naszą działalność do nowego Rozporządzenia Unii Europejskiej o Ochronie Danych Osobowych (RODO).

Zaktualizowaliśmy naszą Politykę Prywatności, aby udzielić Ci bardziej szczegółowych informacji, w jaki sposób iMagazine.pl chroni twoją prywatność, oraz w jaki sposób możesz korzystać ze swoich praw odnośnie danych osobowych.

Kliknij w poniższy link, aby zapoznać się z zaktualizowaną Polityką Prywatności.

Dziękujemy, że jesteś z nami,
redakcja iMagazine

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ OK