Nowe opcje dla deweloperów w App Store
Deweloperzy zyskali dwie nowe opcje zapowiadane jeszcze podczas czerwcowej konferencji WWDC. Od teraz mogą oni wprowadzać pre-order na aplikacje w App Store, a także oferować promocyjne subskrypcje dla nowych użytkowników aplikacji.
Dzięki funkcji pre-order użytkownicy iOS przeglądający App Store będą mogli zobaczyć zapowiedź aplikacji, która pojawi się na dniach. Jeśli będą nią zainteresowani to otrzymają powiadomienie, gdy aplikacja pojawi się w sklepie. Opcja ta będzie dostępna dla aplikacji, które swoją premierę będą mieć od 2 do 90 dni po wprowadzeniu ich do App Store przez deweloperów. To udostępnienie wszystkim funkcji, która była testowana przy okazji Super Mario Run w ubiegłym roku.
Druga opcja natomiast pozwala zaoferować użytkownikom niższą cenę na pierwsze płatności przy subskrypcjach automatycznie odnawialnych. Na przykład pierwsze 6-miesięcy za złotówkę, kolejne miesiące po 4,99 zł. Do tej pory nowi użytkownicy mogli być premiowani jedynie darmowym miesiącem i możliwością rezygnacji z subskrypcji w tym czasie.
To drobne usprawnienia, które sprawiają, że App Store staje się jeszcze atrakcyjniejszy dla deweloperów.