Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu Kolejna kampania wideo Apple – tym razem iPhone X i jego Face ID w roli głównej

Kolejna kampania wideo Apple – tym razem iPhone X i jego Face ID w roli głównej

Paweł Okopień
paweloko
0
Dodane: 6 lat temu

Apple dzieli się kolejnym spotem promocyjnym. Tym razem minutowa reklama poświęcona jest iPhone’owi X. Fly Market w dość obrazowy sposób ma pokazać jak łatwe są zakupy za pomocą Apple Pay i wykorzystaniu Face ID z iPhone X.

Apple ostatnio udostępnia coraz więcej materiałów wideo, wiele z tych spotów trafia do telewizji, choć nie w naszym kraju. Spot zatytułowany “Fly Market” nawiązuje do bazarów i jest utrzymany w lekko humorystycznym tonie. Przy czym zupełnie nie oddaje rzeczywistości, ma po prostu pokazać, że płacenie Apple Pay na iPhone X jest szybkie i banalnie proste.

https://www.youtube.com/watch?v=tbgeZKo6IUI

Dalej będę upierał się przy zdaniu, że Apple brakuje konsekwencji w swoich działaniach marketingowych i PR-owych. Obecnie patrząc na klipy promocyjne mamy wręcz rzucanie na oślep różnymi stylistycznie spotami. Brakuje jednolitej ciągłej kampanii. “Fly Market” to drugi spot z serii, tydzień wcześniej pojawił się spot o nazwie “Unlock”. W między czasie pojawiła się kampania iMac Pro, a dwa tygodnie temu pojawił się bardzo artystyczny spot HomePoda. Po drodze pojawiła się jeszcze promocja Apple Music, a trzy tygodnie temu seria klipów porównujących iPhone z urządzeniami z Androidem. Wydaje się, że jest to właśnie dowód na pewną nie moc Apple. Ilość spotów i działań zupełnie nie przekłada się na jakość.

https://www.youtube.com/watch?v=-pF5bV6bFOU

W ciągu najbliższych 3 miesięcy będą okazje do weryfikacji działań Apple. Już w przyszłym tygodniu konferencja prasowa poświęcona edukacji, w kwietniu poznamy wyniki finansowe za pierwszy kalendarzowy kwartał 2018 roku, a na początku czerwca WWDC.

Paweł Okopień

Pasjonat nowinek ułatwiających codzienne życie, obserwator szybko zmieniającego się rynku tech, nurek, maniak wysokiej rozdzielczości i telewizorów.

paweloko
Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .