iMagazine

Apple promuje iPhone X podkreślając możliwości procesora A11 Bionic

26/07/2018, 14:32 · · · 0

Na oficjalnym kanale Apple na YouTube pojawiła się nowa reklama iPhone’a X, która będzie też wykorzystywana w telewizji i mediach społecznościowych. Spot ten ma wskazywać wysoką wydajność procesora A11 Bionic. Konwencja jest podobna do reklamy „unlock”, która od jakiegoś czasu jest emitowana także w polskiej telewizji.

W spocie „Unleash” główny boaheter walczy z postaciami z gry Vainglory w realnym świecie. Ma to być podkreślenie możliwości procesora A11 w iPhone X w grach.

Przyznam, że spot nie przypadł mi szczególnie do gustu, choćby względem reklamy „Unlock”, która chociaż trochę jest zabawna. Tutaj mamy jedynie mieszanie się świata realnego z wirtualnym i trudno wskazać jakiekolwiek elementy ukazujące przewagi iPhone’a. Po raz kolejny zaznaczam, że Apple obecnie produkuje wiele, bardzo różnorodnych reklam, bez utrzymania jednolitego stylu i koncepcji. Generalnie wygląda to na brak spójnej strategii komunikacji.


Paweł Okopień

Pasjonat nowinek ułatwiających codzienne życie, obserwator szybko zmieniającego się rynku tech, nurek, maniak wysokiej rozdzielczości i telewizorów.

paweloko

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o

Dbamy o Twoją prywatność

Od dnia 25 maja 2018 r. dostosowujemy naszą działalność do nowego Rozporządzenia Unii Europejskiej o Ochronie Danych Osobowych (RODO).

Zaktualizowaliśmy naszą Politykę Prywatności, aby udzielić Ci bardziej szczegółowych informacji, w jaki sposób iMagazine.pl chroni twoją prywatność, oraz w jaki sposób możesz korzystać ze swoich praw odnośnie danych osobowych.

Kliknij w poniższy link, aby zapoznać się z zaktualizowaną Polityką Prywatności.

Dziękujemy, że jesteś z nami,
redakcja iMagazine

DOWIEDZ SIĘ WIĘCEJ OK