OPPO od 31 stycznia oficjalnie w Polsce
Początek 2019 roku zapisze się jako bardzo ciekawy okres w branży mobile – marka OPPO, jeden z największych światowych producentów smartfonów (nr. 3 w Chinach), już 31 stycznia wkracza oficjalnie na polski rynek, dołączając tym samym do Turcji i Wielkiej Brytanii, gdzie premiera marki odbędzie się również w tym miesiącu.
#NoweOPPOwieści
OPPO, to dynamicznie rozwijająca się marka, która szybko zdobyła popularność w Chinach, zajmując tam w 2017 roku 2 miejsce pod względem sprzedaży, a globalnie osiągając również silną, 4. pozycję.1 Rok później marka zawitała na Starym Kontynencie, wchodząc na rynki Francji, Włoch, Hiszpanii i Holandii, i przedstawiając flagowy model OPPO Find X w Luwrze.
#Apple still leads the #China #smartphone market in terms of value. https://t.co/CCKzcMgi7T pic.twitter.com/6nvC73E8qe
— Canalys (@Canalys) January 8, 2019
6 centrów badawczo-rozwojowych, 10 fabryk i ponad 400 000 sklepów na całym świecie – OPPO to marka, która jest obecna na ponad 35 rynkach. Najbliższy miesiąc zapowiada jednak spore zmiany w tych liczbach. Wejście producenta na kolejne europejskie rynki oraz przede wszystkich wejście do Polski.
Na naszym rynku OPPO podpisało umowy z partnerami takimi jak NTT S.A., ABC Data S.A., TelForceOne S.A. oraz głównym dystrybutorem AB. S.A. Powinno to gwarantować na starcie od razu szeroką dostępność. Jednocześnie, wg naszych informacji, telefony OPPO powinny być dostępne od dnia premiery w sieciach Play, Orange oraz T-Mobile.
Innowacje w smartfonach
OPPO to do tej pory mało znana marka w Polsce. Zaczęła swoją historię od produkcji odtwarzaczy MP3 i MP4. Z biegiem lat, badając potrzeby konsumentów, zaczęła jednak skupiać się na smartfonach. Zaowocowało to takimi rozwiązaniami jak opcja upiększania zdjęć, 5- i 16-megapikselowe aparaty przednie czy technologia 5-krotnego bezstratnego zoomu, które OPPO jako pierwszy na świecie producent wprowadził do smartfonów. W 2012 roku wprowadzono smartfon Find 5, który zdobył nagrodę iF Design Award za wyjątkowy “Dark Screen”. W 2014 r. firma stworzyła smartfon z pierwszą na świecie automatyczną kamerą obrotową – OPPO N3. W ostatnich latach OPPO wprowadziło na rynek linię produktów OPPO R wyposażonych w najnowocześniejszą technologię, bardzo dobre możliwości fotograficzne i oryginalny design. Zarówno R9, jak i R11 stały się najlepiej sprzedającymi się na świecie smartfonami z Androidem w 2016 i 2017 roku.2
Jeden z ostatnich produktów OPPO, Find X, to model z imponującym wyświetlaczem o współczynniku wypełnienia frontu urządzenia aż 93,8%. Taki wynik udało się osiągnąć dzięki ukryciu aparatów i innych sensorów w automatycznie wysuwanym elemencie. Innowacyjna konstrukcja to zupełnie nowe podejście do tworzenia elektroniki użytkowej. Potwierdzają to liczne nagrody i wyróżnienia takie jak np.„Najlepszy smartfon 2018 roku” według CNET czy „Najlepszy gadżet 2018 roku” według Engadget.
OPPOwieść o innowacji
Tworzenie innowacji i wprowadzanie na rynek przełomowych rozwiązań, które wyznaczają standardy jest nieodłącznym celem marki OPPO. Całkowita liczba różnych patentów na całym świece, które zastrzegł chiński producent, przekroczyła już 32 000.
Więcej informacji o wejściu marki OPPO do Polski, punktach sprzedaży, portfolio urządzeń dostępnych na naszym rynku oraz ich cenach, zostanie podanych w dniu premiery – 31 stycznia 2019 roku. Już teraz można spodziewać się, że wywoła to duże zamieszanie na rynku. Bardzo jestem ciekaw reakcji konkurencji.
Komentarze: 4
skonczy się jak z odtwarzaczami BR. Niby były wybitne i nawet przepakowywały je firmy highendowe i co? I nic. Oppo wycofało się z BR. “Jutro” wejdą do POlski, a za “tydzień” z niej wyjdą, a za miesiąc przestaną produkować smartfony a zaczną tostery.
po ’nr’ nie stawiamy kropki 😊
skonczy się jak z odtwarzaczami BR. Niby były wybitne i nawet przepakowywały je firmy highendowe i co? I nic. Oppo wycofało się z BR. “Jutro” wejdą do POlski, a za “tydzień” z niej wyjdą, a za miesiąc przestaną produkować smartfony a zaczną tostery.
po ‘nr’ nie stawiamy kropki 😊