Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu This is Apple at work – nowa kampania promocyjna Apple poświęcona biznesowi

This is Apple at work – nowa kampania promocyjna Apple poświęcona biznesowi

Paweł Okopień
paweloko
0
Dodane: 6 lat temu

Apple wypuściło właśnie nowy, długi spot promujący urządzenia Apple w pracy/biznesie. Co ciekawe oprócz typowych produktów Apple na ekranie zobaczyć można też pudełko na pizze, które jest opatentowane przez Apple i wykorzystywane w Cupertino w restauracji dla pracowników.

The Underdogs – to nazwa trzyminutowego spotu, w którym Apple stara się pokazać nie tyle swoje produkty, co ich praktyczne zastosowanie w pracy. Mamy tu zarówno komputery Mac, jak i iPady, ale też iPhone’y i zegarki Apple Watch. Wszystko z zastosowaniem funkcji obecnych w tych urządzeniach i na swój sposób unikalnych, czy też zwiększających produktywność jak kamera Continuity, czyli możliwość szybiego uruchomienia aparatu iPhone’a z poziomu MacOS, grupowy FaceTime, Hey Siri, AirDrop. W spocie widzimy nie tylko aplikacje biurowe iWork, ale też pakiet Office Microsoftu. Ewidentnie Apple na tym polu nie walczy już z Microsoftem.

Wideo kończy napis „This is Apple at work”, czyli „tak wygląda Apple w pracy”. W przypadku filmiku na YouTube umieszczono też link do odświeżonej podstrony Apple poświęconej właśnie zastosowaniu ich urządzeń w biznesie,

Cieszy fakt, że Apple zaczyna nieco intensywniej działać w zakresie swojego PR i marketingu. Pojawia się więcej spotów, pojawia się znacznie więcej komunikatów prasowych. Trochę brakuje jednak mocnej kampanii reklamowej, która byłaby charakterystyczna jak Mac vs PC, Think Different, czy Samsungowe „Do What You Can’t”.

Paweł Okopień

Pasjonat nowinek ułatwiających codzienne życie, obserwator szybko zmieniającego się rynku tech, nurek, maniak wysokiej rozdzielczości i telewizorów.

paweloko
Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .