Rusza program serwisowy dla MacBooków Pro 13 2016 związany z podświetlaniem ekranu
Obok poszerzenia programu serwisowego dla klawiatur w MacBookach, Macbookach Air i Macbookach Pro z ostatnich lat, Apple wczoraj oficjalnie uruchomiło program serwisowy dla MacBooków Pro 2016 związany z problemami z podświetlaniem ekranu. Posiadacze tych komputerów, w których zauważono defekty mogą zgłaszać się na darmowe naprawy.
W niektórych modelach komputerów MacBook Pro 2016, czyli pierwszych z touchbarem i odświeżonym designem można napotkać na problemy z poprawnym podświetlaniem ekranu. To najczęściej jaśniejsze pasy pojawiające się ciągle lub sporadycznie, ewentualnie podświetlanie może paść całkowicie. Program obejmuje zarówno podstawowego MacBooka Pro 2016 z dwoma portami Thunredbolt 3 bez touchbara, jak i MacBooki Pro z tochbarem. Sprawa dotyczy wyłącznie wariantu 13-calowego.
Z wadliwym komputerem możemy zgłosić się do dowolnego autoryzowanego serwisu Apple. Czas naprawy może zależeć od różnych czynników. Należy jednak pamiętać, że jeśli serwis na wstępnych oględzinach zauważy inne uszkodzenia, które mogą uniemożliwić naprawę to będzie wymagał od nas ich wcześniejszego naprawienia za dodatkową opłatą. Program jest globalny i przysługuje do 4 lat od pierwotnego zakupu urządzenia.
Komentarze: 4
Czy to chodzi o pogarszające się podświetlenie spowodowane uszkodzeniem taśmy która to wygina się przy każdym otwarciu i zamknięciu klapy komputera?
napewno tak – ale nie moga sie do tego przyznac ze dali D – wiec tylko pisza ze jak masz te “pasy”
Czy to chodzi o pogarszające się podświetlenie spowodowane uszkodzeniem taśmy która to wygina się przy każdym otwarciu i zamknięciu klapy komputera?
napewno tak – ale nie moga sie do tego przyznac ze dali D – wiec tylko pisza ze jak masz te “pasy”