British Airways kupuje 15 tysięcy iPhone’ów XR dla swojej załogi
Użytkowanie sprzętu Apple ma różne oblicza, obok typowych zastosowań konsumenckich i biznesowych pojawiają się też rozwiązania dedykowane. Teraz potężne zamówienie u Apple złożył British Airways. Każda osoba z obsługi pokładowej dostanie iPhone’a XR. Wszystko w celu poprawy jakości obsługi klienta.
Linie lotnicze British Airways zamierzają zainwestować 6,5 miliarda funtów w technologię i rozwiązania mające na celu poprawę standardu obsługi klienta. Jednym z elementów tej inwestycji jest wyposażenie 15 tysięcy członków załogi w iPhone’a XR. Telefony będą miały preinstalowane dedykowane aplikacje, które mają pomóc obsłudze.
Jak mogę się domyślić chodzi o szybsze reagowanie na potrzeby pasażerów, możliwość kontaktu z resztą załogi. Być może także umożliwienie szybkich płatności za dodatkowe usługi przez pasażerów.
Nie tylko British Airways
To nie pierwszy raz, kiedy Apple wchodzi na pokłady samolotów. Bardzo często iPady służą jako instrukcje obsługi i zastępują dokumentację pilotom. W dodatku są także narzędziem personelu pokładowego do zarządzania, między innymi za sprawą dedykowanych aplikacji IBM. Zastosowanie sprzętów Apple jest bardzo szerokie w różnych dziedzinach.