Disney+ ma już 28,6 miliona subskrybentów
Sukces Disney+ był spodziewany i oczekiwany. Podczas ogłaszania wyników finansowych przez Disney’a, poznaliśmy liczbę użytkowników po niecałych 3 miesiącach od startu. Disney+ ma już 28,6 miliona subskrybentów.
Tylko w pierwszym dniu, Disney+ zdobył 10 miliona subskrybentów, a do końca 2019 roku było ich już 26,5 miliona. W ostatnim miesiącu baza powiększyła się nieznacznie do 28,6 miliona użytkowników. Jest to wynik rewelacyjny, nawet jeśli przyjmiemy, że przynajmniej w teorii Apple TV+ ma 33,6 miliona subskrybentów (przy czym są to raczej darmowe roczne subskrypcje). Netflix na całym świecie zgormadził do tej pory 167 miliona subskrybentów. Disney+ działa na razie zaledwie na kilku rynkach, a szersza europejska ekspansja planowana jest na marzec. Na całym świecie usługa ma działać do końca 2021 roku. W Polsce prawdopodobnie pojawi się właśnie na początku przyszłego roku.
Na sukces Disney+ wpływa zdecydowanie sama marka, a właściwe marki. To w końcu Disney, Marvel, Star Wars i National Geographic. To bogata baza archiwalna, to świetne nowe produkcje, na czele z The Mandalorian, i rozsądna cena 6,99 USD/6,99 Euro. Serwis jest też mocno promowany. Na przykład w systemie rozrywki pokładowej linii Delta wszystkie produkcje Disney’a są dodatkowo poprzedzone reklamą Disney+ i ich „okładki” oznaczone logo Disney+. Disney globalnie szybko będzie gonił Netflixa, doczeka się też kolejnych konkurentów.
Komentarze: 2
Wcale mnie nie dziwi sukces Disney+, to bardzo fajny serwis z dobrze oszacowana ceną.
Wcale mnie nie dziwi sukces Disney+, to bardzo fajny serwis z dobrze oszacowana ceną.