Zakończyła się konferencja BUSINESS INSIDER Global Trends Festival
Przez pięć dni, na pięciu scenach zlokalizowanych na trzech kontynentach w różnych strefach czasowych, ponad 250 znakomitych prelegentów, ekspertów z wielu sfer biznesu i życia społecznego, przybliżało trendy dotyczące poszczególnych obszarów ich działalności w perspektywie szybko postępujących zmian na świecie. BUSINESS INSIDER Global Trends Festival jest pierwszą taką globalną konferencją, która odbyła się całkowicie online. iMagazine jest patronem medialnym wydarzenia.
– Skutki pandemii Covid-19 odczuwane są przez biznes na różnych poziomach działalności. To wydarzenie bez precedensu stworzyło zupełnie nowe ścieżki rozwoju i zmusiło firmy na całym świecie do natychmiastowej reakcji, a niemal żadna z branż nie pozostała nietknięta zmianą. O tym, jakie drogi wybrano i jakie rozwiązania zastosowano, a także o tym w jakim kierunku będziemy podążać w przyszłości, opowiedzieli światowi eksperci na pięciu scenach BUSINESS INSIDER Global Trends Festival – mówi Mark Dekan, CEO Ringier Axel Springer Media AG.
Tematem przewodnim tegorocznej odsłony dorocznego Trends Festival organizowanego przez BUSINESS INSIDER było znaczenie pandemii Covid-19 i jej wpływ na funkcjonowanie biznesu. Wydarzenie odbyło się w przełomowej formule. Podczas BUSINESS INSIDER Global Trends Festival na scenach pojawiło się ponad 250 światowych ekspertów, z którymi publiczność mogła nawiązywać interakcje, zadawać pytania i komentować prelekcje. Platforma umożliwiła użytkownikom nie tylko rozszerzenie sieci networkingowej czy skorzystanie z wyjątkowych materiałow on demand, ale także dała możliwość brania udziału w konkursach z cennymi nagrodami oraz uczestniczenia w wirtualnym EXPO – prezentacjach firm z całego świata.
Na scenach BUSINESS INSIDER Global Trends Festival wystąpili m.in. Henry Blodget, prezes Insider Inc.; Nouriel Roubini, światowej sławy ekonomista; Reed Hastings, CEO Netflix; Adena T. Friedman, prezes NASDAQ; Nassim Nicholas Taleb, profesor Uniwersytetu Nowojorskiego, autor książek, tj: „Czarny Łabędź” czy „Antykruchość; Michael Miebach, desygnowany prezes Mastercard; Markus Duesmann, prezes AUDI; Blake Chandlee, wiceprezes TikTok; Robert Lewandowski, piłkarz, inwerstor i ambasador Dobrej Woli UNICEF; Mathias Doepfner, CEO Axel Springer SE; Marc Walder, CEO Ringier AG; Werner Baumann, prezes firmy Bayer; Nancy Dubuc, prezes VICE Media; Boyan Slat, założyciel The Ocean Cleanup; Phil Graves, wiceprezes firmy Patagonia; Sergio Ermotti, prezes grupy UBS; Stuart Kronauge, CMO Beyond Meat; Audrey Tang, minister cyfryzacji z Tajwanu; Poppy Gustaffson, prezes Darktrace; Stan Garmark, wiceprezes Spotify; Alain Dehaze, prezes Adecco; Jean-François Manzoni, prezes IMD (International Institute for Management Development) w Lozannie; Ray Dalio, założyciel Bridgewater Associates; Ritesh Agarwal, prezes OYO; Kristin Peck, prezes Zoetis oraz Vani Kola, dyrektor zarządzająca Kalaari Capital.
Każdego dnia konferencji prelegenci podejmowali inny temat przewodni – Welcome to the Future, Shifting Societies, Sustainability, Technology oraz Organization. Pierwszego dnia tematem były prognozy na przyszłość w świetle istotnych zmian na skalę globalną wywołanych przez pandemię Covid-19. Tematem przewodnim drugiego dnia konferencji były natomiast trendy kształtujące zachowania konsumentów wynikające z intensywnych zmian w zakresie konsumpcji. Na scenach pojawili się eksperci związani z sektorem fin-tech, doświadczający transformacji cyfrowej, deglobalizacji, e-commerce oraz przyszłości rozrywki i konsumpcji mediów. Trzeci dzień konferencji był poświęcony zrównoważonemu rozwojowi, który coraz częściej staje się elementem strategii firm, a jego osiągnięcie stanowi wyzwanie i stwarza nowe możliwości biznesowe. Eksperci poruszyli temat sustainability na przykładach branży mody, e-mobilności, partnerstw korporacji na rzecz zmian, a także alternatywnych źródeł energii. Z kolei czwartego dnia prelegenci omówili najważniejsze trendy technologiczne, które widoczne są na przykładach branży farmaceutycznej, ochrony zdrowia, biotechnologii, a także branży spożywczej i związanej z mobilnością. W dniu kończącym konferencję podsumowano natomiast dotychczasowe dyskusje pod kątem zastosowania najnowszych trendów w organizacjach.
Posiadacze biletów Plus oraz VIP mają możliwość bezpłatnego dostępu do treści on demand z całej konferencji przez 12 miesięcy. Dla pozostałych osób, na stronie www.trendsfestival.com, od soboty 24 października, zostanie wprowadzona opcja zakupu dostępu do wystąpień i treści ze wszystkich 5 dni konferencji BUSINESS INSIDER Global Trends Festival, z którego będzie można korzystać do 31 października 2021 r.
Więcej informacji: www.trendsfestival.com
Organizator: Business Insider
Partner „Gold” sceny Global Stage: Mext
Partner „Silver” sceny Global Stage: International Institute for Management Development (IMD Business School)
Partner „Gold” sceny Asia/Pacific Stage: AWS
Partner „Silver” sceny Asia/Pacific Stage: Smule
Partner „Gold” sceny Europe Warsaw Stage: Synthos
Partnerzy „Silver” sceny Europe Warsaw Stage: Incredibles by Sebastian Kulczyk; Bank ING; PKN Orlen
Partnerzy „Bronze” sceny Europe Warsaw Stage: BLIK; EIT Climate-KIC; EIT Health; Group M; innogy Polska; Orange; UPC
Partnerzy sceny Europe Warsaw Stage: Answear.com; Longevity Center; MCI
Patroni naukowi sceny Europe Warsaw Stage: Akademia Leona Koźmińskiego; Executive MBA na Uniwersytecie Warszawskim
Patroni sceny Europe Warsaw Stage: IAB Polska; Impact International; Izba Gospodarki Elektronicznej; Polish Chambers of Commerce Abroad; Sektor 3.0; Koźmiński Foundation; Startup Poland; CD Projekt; Era Nowych Kobiet; Strong Women in IT
Patroni medialni sceny Europe Warsaw Stage: iMagazine; ICAN Institute, MIT Sloan Management Review; THINK TANK; Fintek; NGO.pl; Biotechnologia.pl; Wysokienapięcie.pl