Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu Zaprojektuj lodówkę i wygraj 5000 Euro – tak Samsung promuje swoje najnowsze designerskie lodówki Bespoke

Zaprojektuj lodówkę i wygraj 5000 Euro – tak Samsung promuje swoje najnowsze designerskie lodówki Bespoke

Paweł Okopień
paweloko
0
Dodane: 3 lata temu

Czy lodówka może być czymś więcej niż urządzeniem do przechowywania żywności w optymalnej temperaturze? Samsung stara się już od jakiegoś czasu przekonywać, że lodówka może być nie tylko smart, ale że lodówka może być designerska. Teraz firma oferuje artystom 5000 EUR w konkursie na jeszcze bardziej designerski front lodówki Bespoke.

Koreański producent elektroniki to nie tylko smartfony i telewizory. Oferta AGD z logo Samsung jest tym, co z chęcią wybierają Polacy oraz klienci na całym świecie. Przede wszystkim tu także producent wciąż stawia na innowacje, choć wydawałoby się, że w tej branży o większe zmiany i nowości jest ciężko.

Co w końcu można wymyśleć w lodówce? Największą zmianą w ostatnich latach są komory świeżości (u różnych producentów różnie nazywane), które rzeczywiście, dzięki trzymaniu odpowiedniej wilgotności i temperatury, są w stanie utrzymać na dłużej świeżość warzyw i owoców. Technologia NoFrost też znacząco usprawniła korzystanie z lodówki. Natomiast Samsung FamilyHub zaspokoił pragnienia gadżeciarzy o futurystycznej lodówce. Wielki dotykowy ekran na froncie sprawił, że lodówka stała się centrum kuchni nie tylko podczas pałaszowania jej zawartości.

Seria lodówek Bespoke przenosi lodówki ze świata produktów „aseksownych” do tych „sexy”, które mogą być designerskie, ładnie wyglądające i komponować się z wnętrzem. To też odpowiedź na trendy, gdzie kuchnia jest połączona z salonem, a w małych mieszkaniach (na które niestety patodeweloperzy nas skazują) wręcz z całą naszą strefą mieszkalną. Lodówki Bespoke same w sobie mają pastelowe fronty i są doskonałą alternatywą dla lodówek do zabudowy. Dodatkowo Samsung współpracuje z licznymi projektantami, którzy opracowali jeszcze bardziej autorskie fronty.

Teraz firma postawiła na konkurs dla amatorów i profesjonalistów grafiki, w którym główną nagrodą jest 5000 EUR, lodówka Bespoke z frontem własnego projektu, ekspozycja zwycięskiego projektu w sklepie Samsung King’s Cross w Londynie i publikacja w magazynie Wallpaper. Druga nagroda to 2000 EUR oraz lodówka własnego projektu, trzecie miejsce to również lodówka i 1000 EUR. Ponadto przewidziano inne nagrody, w tym roczną cyfrową subskrypcję magazynu Wallpaper dla każdego uczestnika konkursu.

Myślę, że wakacyjny okres to dobry moment, aby spróbować swoich sił i powalczyć w takim konkursie. Zwłaszcza, gdy jest się studentem kierunków artystycznych. Przede wszystkim to kolejny kamyk wrzucony do czynienia naszych przestrzeni życiowych ładniejszymi, ciekawszymi, mocno spersonalizowanymi.

Paweł Okopień

Pasjonat nowinek ułatwiających codzienne życie, obserwator szybko zmieniającego się rynku tech, nurek, maniak wysokiej rozdzielczości i telewizorów.

paweloko
Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .