Telewizory Philips z serii The One już w sprzedaży
Philips wprowadza do polskich sklepów najnowszą generację telewizorów z serii dotychczas znanej pod nazwą Performance, która teraz jednak będzie dostępna pod nazwą The One.
Nowe modele z rzeczonej serii to telewizory Philips 8807 (w zestawie ze srebrnym pilotem) oraz Philips 8857 (z pilotem w kolorze czarnym). Obydwa urządzenia wyposażone są w matrycę LCD WCG (Wide Color Gamut) odświeżaną z częstotliwością 120 Hz. Ponieważ to marka Philips, oba modele wyposażono też w autorski, trójstronny system Ambilight – rozwiązanie wyróżniające tę markę wśród ogółu telewizorów na rynku.
Seria The One to również telewizory z pełnym wsparciem najważniejszych formatów HDR: HLG, Dolby Vision oraz HDR10+. Za przetwarzanie obrazu odpowiada wbudowany w nowe modele procesor Philips P5. Nowe telewizory to urządzenia smart TV, a interfejsem komunikacyjnym jest tu Android TV 11.
Jeżeli chodzi o dźwięk, to telewizory z serii The One są wyposażone w system audio o mocy 20 W z dwoma głośnikami skierowanymi w dół. Urządzenia obsługują dźwięk obiektowy Dolby Atmos oraz są kompatybilne z Home Wireless System w technologii DTS Play-Fi, co pozwala na strumieniowe przesyłanie dźwięku wysokiej rozdzielczości. Dzięki temu nowe modele telewizorów Philipsa mogą stać się centralą systemu multiroom.
Dla graczy istotne jest też to, że nowe telewizory z serii The One są wyposażone w złącze HDMI 2.1, obsługują eARC, VRR dla treści 4K (zakres częstotliwości 48-120 Hz), pełną przepustowość 48 Gbps, funkcję Auto-Low-Latency-Mode i są zgodne z FreeSync Premium. Nowością jest dodatkowy interfejs widoczny w trybie gier. Za pomocą nowego paska dostępu do ustawień, gracze mogą łatwo aktywować VRR i AMD FreeSync.
Użytkownicy mają do wyboru szeroką gamę rozmiarów – 43”, 50”, 55”, 65”, 75” – którą uzupełnia największy jak dotąd telewizor Philips z ekranem 86”. Urządzenia z serii The One charakteryzują się minimalistyczną ramką w kolorze matowego srebra, która po bokach i od góry jest bardzo wąska, co pozwala lepiej wyeksponować zalety Ambilight TV. Całość uzupełnia smukła, ale stabilna zakrzywiona podstawa w kształcie litery L (w modelach od 43 do 65 cali) lub wąskie nóżki (w modelach 75 i 86 cali).
Telewizory Philips z nowej generacji The One są dostępne w cenie 3499 zł za model 43”; 3999 zł za model 50”; 4299 zł za model 55”; 5499 zł za model 65”; 7999 zł za model 75” oraz 12 999 zł za model 86”.