Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu TP Vision chwali się wynikami za 2022 rok

TP Vision chwali się wynikami za 2022 rok

0
Dodane: 1 rok temu

TP Vision, producent m.in. telewizorów i produktów audio marki Philips pochwalił się dobrymi wynikami za 2022 rok, pomimo niesprzyjającej koniunktury gospodarczej i zawirowań geopolitycznych na świecie. Co sprzedawało się szczególnie dobrze?

TP Vision

Zacznijmy od podawanych przez TP Vision danych za rok 2022:

  • Sprzedaż telewizorów OLED Ambilight wzrosła o 22% r/r;
  • Sprzedaż produktów audio – kategoria ta odnotowała wzrost o 12%, a segment słuchawek aż o 22% r/r;
  • Produkty Fidelio i soundbary również odnotowały znaczące wzrosty rok do roku;
  • Sprzedaż słuchawek linii GO Sports wzrosła w ubiegłym roku aż o 70% r/r;
  • Telewizory z funkcją Ambilight stanowią obecnie prawie 80% całej sprzedaży, co wyraźnie pokazuje, że funkcja ta trafia w upodobania klientów.

Dane te zostały podane do publicznej wiadomości podczas konferencji Amsterdam Live.

Rozmowa z szefami Philips TV & Sound o telewizorach, rynku audio, wpływie pandemii na rynek i oczywiście Ambilight

W 2023 roku TP Vision dalej będzie rozwijać linię telewizorów OLED z techniką Ambilight, firma zapowiedziała również, że będzie kontynuować współpracę z brytyjską marką Bowers & Wilkins, a to oznacza, nagłośnienie B&W w topowych modelach telewizorów Philips.

TP Vision

Klienci docenili też skupienie się firmy na segmencie produktów sportowych, w którym nowe słuchawki z serii GO i nowo wprowadzone, przenośne głośniki bezprzewodowe przyczyniły się do wzrostu sprzedaży o ponad 70%. TP Vision ogłosiło również, że i w 2023 roku będzie współpracować z Team Jumbo Visma oraz z Wings for Life World Run – największą na świecie imprezą biegową. Podpowiem tylko, że recenzję ciekawych z technologicznego punktu widzenia słuchawek opartych na przewodnictwie kostnym dźwięku znajdziecie w najnowszym wydaniu iMagazine 2/2023.

Philips GO A5508BK IS

TP Vision podkreślało również własnie działania na polu dążenia do zrównoważonej gospodarki zasobami. Począwszy od 2022 r. wszystkie modele telewizorów 32″, 43″ i 50″ są pakowane w ekologiczne opakowania wolne od polistyrenu, a modele o większej przekątnej ekranu wkrótce pójdą w ich ślady. Ponadto firma zaprzestała produkcji opakowań zewnętrznych telewizorów z pełnokolorowym nadrukiem, a do druku stosuje tusze na bazie soi.

Philips N7808 insitu 2

W przypadku marki Philips Sound również przyspieszono proces wymiany wewnętrznych opakowań z tworzyw sztucznych na ekologiczne materiały dla słuchawek Philips, przy czym firma zobowiązała się do wprowadzenia ekologicznych opakowań niezawierających tworzyw sztucznych dla wszystkich produktów dźwiękowych do 2024 roku.

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .