Sztuczna inteligencja od Google ma pomóc przedsiębiorcom
Na konferencji Google Marketing Live zaprezentowano nowości Google dla przedsiębiorców, oparte na sztucznej inteligencji. Co dokładnie pokazano?
Generalnie warto wymienić trzy produkty: Product Studio, w którym AI pomoże w wizualizacji oferty, nowe funkcje w Google Ads oraz prosta w obsłudze platforma Merchant Center Next. Poniżej więcej o każdej z tych nowości.
Product Studio, dzięki wykorzystaniu AI, pozwoli przedsiębiorcom tworzyć dopasowane zdjęcia produktów w wysokiej rozdzielczości bez konieczności organizowania sesji zdjęciowych. Narzędzie usunie niepasujące tło, stworzy nową scenerię dla produktu lub poprawi rozdzielczość obrazu. Sztuczna inteligencja może wygenerować praktycznie dowolne tło produktu na podstawie jego opisu tekstowego. Więcej o tym narzędziu znajdziecie w oficjalnej notce na polskim blogu Google’a.
Google Ads zyskają nową funkcję konwersacji w języku naturalnym (czat), która znacznie przyspieszy tworzenie kampanii w wyszukiwarce. Za pośrednictwem czatu sprzedawcy będą mogli wygenerować słowa kluczowe, obrazy, wideo, opisy oraz inne elementy przydatne w kampanii.
Merchant Center Next to uproszczona wersja platformy, która pomoże m.in. automatycznie skonfigurować informacje o produktach na podstawie witryny sprzedawcy oraz przejrzeć wszystkie produkty w sklepie online i stacjonarnym w jednym kompleksowym widoku.
Jeżeli jesteście zainteresowani dalszymi informacjami, dostarczy ich poniższe wideo: