Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu Chcesz zobaczyć prawdziwe 8K? Wkrótce to będzie możliwe w sklepach i na telewizorach Samsung 8K

Chcesz zobaczyć prawdziwe 8K? Wkrótce to będzie możliwe w sklepach i na telewizorach Samsung 8K

0
Dodane: 1 rok temu

W ramach partnerstwa firmy Samsung i Warner Bros. Pictures zwiastuny popularnych filmów trafią do tysięcy sprzedawców detalicznych na całym świecie. Oznacza to możliwość zobaczenia, jak naprawdę prezentuje się obraz 8K na topowych telewizorach koreańskiej marki.

Samsung Excellence Line

Zwiastuny produkcji Warner Bros. Pictures będzie można oglądać w rozdzielczości 8K na najlepszych telewizorach Samsung z serii Excellence Line Neo QLED 8K. To właśnie ta rozdzielczość jest dziś wyznacznikiem najwyższej jakości i szczegółowości podczas oglądania filmów i transmisji sportowych w domowym zaciszu.

Samsung Excellence Line Neo QLED 8K i soundbar Q990 C – duet dla koneserów kina w domu

W praktyce oznacza to, że sklepy, które w swoich salonach prezentują topowe modele serii telewizorów Excellence Line Neo QLED 8K, będą mogły klientom zaprezentować jakość materiałów natywnie wyprodukowanych z myślą o 8K, dzięki czemu potencjalni nabywcy sami ocenią, czy najwyższa możliwa dziś jakość i rozdzielczość obrazu dostępna komercyjnie, to coś za co warto uszczuplić swój portfel.

Samsung Excellence Line

Według informacji przekazanych przez markę Samsung, zwiastuny filmowych produkcji w bardzo wysokiej rozdzielczości mają trafić do ponad 65 tys. sklepów na całym świecie.

Samsung zaprezentował telewizory z serii Excellence Line – modele dla najbardziej wymagających widzów

To partnerstwo jest ekscytującym krokiem w kierunku popularyzacji treści w jakości 8K, pokazującym możliwości telewizorów Excellence Line Neo QLED 8K – powiedział Cheolgi Kim, Wiceprezes Wykonawczy w jednostce Visual Display Business, Samsung Electronics. – Dzięki najbardziej zaawansowanym technologiom współpraca z Warner Bros. pozwala marce Samsung pokazać konsumentom sposoby, w jaki ich ulubione filmy mogą na nowo oczarować widzów imponującym realizmem obrazu.

Samsung Excellence Line

Aby lepiej zrozumieć zapotrzebowanie na treści w rozdzielczości 8K, Samsung i Warner Bros. wyświetliły już zwiastun do filmu „Creed III” w ponad 450 sklepach detalicznych w Stanach Zjednoczonych i Europie na początku tego roku. Wydarzenie to cieszyło się dużym zainteresowaniem i wywołało entuzjazm ze strony widzów na całym świecie, uwidaczniając tym samym rosnące zapotrzebowanie na treści w rozdzielczości 8K. Od tamtej pory Samsung i Warner Bros. współpracują nad rozszerzeniem tej współpracy. Teraz, podczas zakupów konsumenci będą mogli zobaczyć telewizory Excellence Line Neo QLED 8K w akcji, za sprawą atrakcyjnego programu, obejmującego najbardziej wyczekiwane tytuły tego roku, takie jak „Barbie”, „Blue Beetle”, „Diuna: Część druga” czy „Aquaman i Zaginione Królestwo”.

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .