Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu Samsung nawiązuje współpracę z Netflix, chodzi o „Squid Game”

Samsung nawiązuje współpracę z Netflix, chodzi o „Squid Game”

0
Dodane: 4 miesiące temu

Firma Samsung ogłosiła że została oficjalnym partnerem imersyjnego wydarzenia Netflix pt. „Squid Game: The Trials”. Samsung zamierza wykorzystać potencjał technologiczny do zapewnienia angażującej, interaktywnej rozrywki z wykorzystaniem najnowszych telewizorów Samsung Smart TV i smartfonów Galaxy.

Fani hitowych serii Netflix „Squid Game” oraz „Squid Game: The Challenge” mogą teraz zarejestrować się na jedyne w swoim rodzaju wydarzenie, podczas którego zostaną oprowadzeni po kultowych planach filmowych i będą mogli wziąć udział w rozgrywkach zaczerpniętych i zainspirowanych tymi produkcjami. Nowy format „Squid Game: The Trials” jest obecnie otwarty dla odwiedzających w Los Angeles, a w 2024 roku ma się pojawić także w różnych miastach na całym świecie.

Samsung Squid Game

– Jesteśmy niezwykle podekscytowani możliwością współpracy z Netflix, dzięki której możemy oferować najlepsze doznania rozrywkowe w branży – powiedział Cheolgi Kim, EVP & Head of Sales and Marketing of Visual Display Business w Samsung Electronics. – Dzięki zachwycającej jakości obrazu na telewizorach Excellence Line Neo QLED 8K fani i uczestnicy będą mogli zanurzyć się w otoczeniu i stworzyć niezapomniane wspomnienia.

Format „Squid Game: The Trials” wykorzystuje najnowsze telewizory i urządzenia mobilne Galaxy do różnych gier indywidualnych, aby zapewnić ciekawe imersyjne wrażenia. Uczestnicy będą poruszać się po strefach doznań, w których znajdować się będą flagowe telewizory Samsung, takie jak: Excellence Line Neo QLED 8K, Neo QLED 4K i The Frame. Urządzenia rozmieszczono w ten sposób, aby zwiększyć emocje oraz poziom ekscytacji rozgrywkami.

Samsung Squid Game

Na wejściu najbardziej ekskluzywny telewizor Excellence Line Neo QLED 8K wita gości, wyświetlając zwiastun „Squid Game: The Challenge”. Model ten został stworzony z myślą o najbardziej wymagających widzach. Odwiedzający mogą także korzystać z najnowszych mobilnych innowacji Samsung, wykorzystując smartfony Galaxy Z Flip5 i Galaxy S23 Ultra. Samsung zaplanował prezentację możliwości tych urządzeń poprzez łączenie ich najważniejszych funkcji z najbardziej pamiętnymi scenami ze „Squid Game”.

Wieloletnia współpraca Samsung z Netflix opiera się na wspólnym celu, czyli rozwijaniu pasji i umożliwianiu ludziom odkrywania nowych światów – powiedziała Stephanie Choi, EVP & Head of Marketing of Mobile eXperience Business Samsung Electronics. – To właśnie dzięki naszej relacji opartej na otwartości i współpracy możemy otwierać drzwi do nowych, imersyjnych doznań.

Samsung Squid Game

Podczas rozgrywki w najbardziej kultową grę z serialu „Squid Game”, czyli „Czerwone, zielone”, smartfon Galaxy S23 Ultra zapisze najważniejsze momenty z rozgrywki w trybie Hyperlapse i na zdjęciach o wysokiej jakości. Inna rozgrywka wykorzystuje rysik S Pen. Pełni on funkcję ważnego komponentu w wyzwaniu „Digital Dalgona”, w którym gracze muszą wyciąć delikatne kształty z koreańskiego cukierka, a powodzenie ich misji zależy od siły wywieranego nacisku. Odwiedzający mogą rozkoszować się grą na imersyjnym ekranie Galaxy S23 Ultra i rzucać sobie wyzwanie, wybierając jeden z pięciu poziomów trudności. Gracze mogą także sprawdzać swoją pozycję względem innych na tablicy wyników. Ponadto rysik S Pen można także wykorzystać do robienia zdjęć w trakcie gry, które można następnie udostępniać po jej zakończeniu.

Zdjęcia z obu rozgrywek można natychmiast udostępniać za pośrednictwem Quick Share lub pobrać z poczty elektronicznej. Dostępny będzie również kiosk FlexCam do robienia selfie, gdzie z pomocą Galaxy Z Flip5 odwiedzający mogą robić zdjęcia bez użycia rąk pod różnymi kątami, a potem pobrać je w celu oprawienia ich w ramki.

Po rozrywkach uczestnicy mogą udać się do pokoju VIP, w którym będą śledzić trwające wyzwania na ogromnym, 85-calowym telewizorze The Frame. Fani uniwersum „Squid Game” mogą znaleźć więcej informacji i kupić bilety na wydarzenie „Squid Game: The Trials” w Los Angeles na stronie Squid Game The Trials Live Los Angeles Experience – Netflix Tudum lub Ticketmaster.com. Bilety będą dostępne przez ograniczony czas w 2024 roku.

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .