Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu Hisense pokazuje oficjalny Puchar UEFA Euro 2024 i kierunek w jakim firma chce iść

Hisense pokazuje oficjalny Puchar UEFA Euro 2024 i kierunek w jakim firma chce iść

0
Dodane: 10 miesięcy temu

Uczestniczyliśmy dziś w prezentacji zorganizowanej przez markę Hisense. Była to okazja do zapoznania się z dwoma nowymi modelami telewizorów z linii 2024, oficjalnym Pucharem UEFA Euro 2024 oraz planami firmy na przyszłość.

Hisense

Hisense na konferencji prasowej przedstawił wizję rozwoju marki w obszarze technologii użytkowej i innowacji. Uczestnicy wydarzenia przedpremierowo mogli zapoznać się z dwoma nowymi modelami telewizorów z linii 2024 pochodzącymi z dobrze znanych serii U7 oraz U8. Spotkanie uświetniła wyjątkowa prezentacja Oficjalnego Pucharu UEFA EURO 2024. To był również przekaz informujący, że Hisense otrzymało rolę Oficjalnego Sponsora tegorocznych Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej.

Celem marki, co mogliśmy usłyszeć na konferencji, jest zapewnienie konsumentom na całym świecie dostępu do zaawansowanych i nowoczesnych technologii w możliwie najkorzystniejszych cenach. Marka działa już w 160 krajach.

Hisense

Naszym celem, jako producenta elektroniki użytkowej, jest kreowanie nowych doświadczeń. Doświadczeń, które użytkownicy urządzeń Hisense mogą przeżywać jeszcze pełniej, dzięki innowacyjności i dopasowaniu do ich potrzeb. – mówi Konrad Arseniuk, VP Sales TV Hisense Poland. – To właśnie wyróżnia nas na rynku. – dodaje.

Hisense

Hisense od wielu lat zaangażowany jest w rozwój różnych dyscyplin sportowych, zarówno męskich, jak i damskich. Na swoim koncie marka ma już sponsoring takich wydarzeń jak Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej 2022 oraz Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej w 2020, a także sponsoring drużyn piłkarskich – m.in. paryskiego klubu Paris Saint-Germain F.C. W tym roku Hisense został Oficjalnym Sponsorem UEFA EURO 2024. Z tej okazji podczas piątkowej konferencji prasowej marka zaprezentowała Oficjalny Puchar UEFA EURO 2024, który już w lipcu trafi w ręce nowego Mistrza Europy w Piłce Nożnej.

Hisense

Hisense chwalił się też komplementarną ofertą produktów w swoim portfolio. W gamie produktów Hisense znajdziemy szeroki wybór telewizorów tradycyjnych i laserowych, projektorów laserowych, a także wszystkie kategorie urządzeń AGD.

Tylko w poprzednim roku Hisense wprowadził na rynek serię inteligentnych pralek i suszarek – serię 5S. Pralka i suszarka bębnowa z linii obsługiwane są przez autorski system operacyjny marki – Connect Life, dzięki któremu komunikują się ze sobą. Kończąc cykl prania, pralka wysyła sygnał do suszarki, która od razu zaczyna nagrzewanie. To rozwiązanie gwarantuje oszczędność energii, a co za tym idzie – również pieniędzy.

Kolejną nowością marki jest dwudrzwiowa lodówka z wbudowanym w drzwi ekranem. Ekran można wykorzystać jako interaktywną listę zakupów, tablicę do pisania bądź połączyć go ze swoim smartfonem, by wyświetlać na nim ulubione programy.

Hisense

Ubiegły rok przyniósł 4 nowe linie telewizorów MiniLED. Marka zaprezentowała również dwie linie telewizorów laserowych oferujące największy ekran na rynku o rozmiarze nawet 120”, a także projektory laserowe. Wszystkie ekrany marki wyposażone są w system Smart TV – VIDAA, który daje dostęp do szerokiej bazy aplikacji.

Na konferencji prasowej Hisense zaprezentował uczestnikom dwa nowe modele, które znajdą się w tegorocznej linii telewizorów marki. MiniLED z serii U8N będą dostępne w dwóch rozmiarach – 65” i 75”. Ich jasność szczytowa do aż 3000 nitów. Wyróżnia je ponad 1500 stref lokalnego wygaszania i najnowocześniejsze formaty HDR, w tym Dolby Vision IQ , HDR10+ Adaptive oraz HLG. Telewizory wyposażone są w dźwięk Multi-Channel Surround 2.1.2 z Dolby Atmos.

Druga nowość – seria U7N to również telewizory z kategorii MiniLED, dostępne w rozmiarze 55”, 65”, 75”, 85” oraz 100”. Ich jasność szczytowa sięga 1500 nitów. Seria U7N sprawdzi się również do gier video, dzięki wyposażeniu w tryb 144Hz Game Mode Pro. Obydwie serie wyposażone są w najnowszą wersję oprogramowania VIDAA U7.6.

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .