Sudio – nowa marka audio debiutuje w Polsce
Sudio to marka ze Szwecji. Skandynawowie znani są z solidności, przywiązania do detali i dopracowanych produktów. Gdy już się za coś biorą, raczej robią to solidnie. Co oferuje Sudio? Co to w ogóle za marka?
Sudio to marka założona w 2012 roku w Sztokholmie przez inżynierów dźwięku i miłośników muzyki. Niezwyczajna, zaprojektowana dla codziennego użytku. W odróżnieniu od innych producentów Sudio nie każe wybierać między jakością a ceną. W centrum ich zainteresowań od zawsze są mistrzowskie brzmienie i design, na które możecie liczyć niezależnie od wybranej serii produktów.
Przedstawiciele marki Sudio podkreślają, że również dbałość o najlepsze brzmienie to część DNA Skandynawów, a jeśli mieliście jakieś wątpliwości to podobno nadchodzi nowy dowód tej tezy. Gorące jak klopsiki z IKEA, trwałe jak Volvo, uwodzące dźwiękiem niczym Robyn i Abba – to frazy pochodzące z przesłanego do nas komunikatu marki. O czym mowa? Na polskie salony tanecznym krokiem Dancing Queen wkracza Sudio z propozycją słuchawek TWS i głośników bluetooth.
Aktualna oferta nowej w Polsce, szwedzkiej marki to 5 modeli słuchawek dousznych i dokanałowych, które dostępne są w kilku wariantach kolorystycznych. Portfolio marki na naszym rynku uzupełnia seria słuchawek bezprzewodowych z przewodzeniem kostnym i dwa modele głośników bezprzewodowych.
Marka deklaruje, że nie zamierza oszczędzać na jakości wykonania i dźwięku, jednocześnie proponuje w pełni akceptowalne ceny. Podstawowe modele urządzeń Sudio mają kosztować od 189 zł. Z kolei flagowy model słuchawek Sudio E3 z hybrydowym ANC jest w Polsce oferowany za 549 zł.
W tym momencie produkty Sudio są dostępne ofercie x-kom.pl, Media Expert oraz Komputronik. Wkrótce dołączą też inne sieci sprzedaży. Polskim przedstawicielem Sudio jest CEG Polska, a za dystrybucję odpowiada NTT System S.A.