Muzyka idealnie dopasowana do jazdy samochodem
Volkswagen Samochody Dostawcze wczoraj uruchomił własny kanał na Spotify, na którym znajdziecie playlisty ze specjalnie dobraną muzyką, dedykowaną do jazdy samochodem.
Obok treści muzycznych, firma informuje, że na kanale udostępnione zostaną również podcasty związane z tematyką kamperową i podróżniczą (wkrótce). Skoro już mowa o podcastach, to zapraszam do naszego (odcinek 466), gdzie opowiadam właśnie o VW ID Buzz w wydaniu GTX…
Playlist muzycznych obecnie dostępnych jest osiem i każda utrzymana jest w innej tematyce. Każda z nich ma motyw przewodni w postaci wybranego modelu Volkswagena, do którego została dobrana muzyka, np. playlistę z VW T1 zatytułowano „T1 (Te-raz) czas na lata 50!” i znajdziecie tam hity z … tak, zgadliście – lat 50. Nawiązania znajdziecie również do pór roku, miejsc na świecie i więcej.
„Marka Volkswagen Samochody Dostawcze to coś więcej niż tylko samochody, to podróż, codzienna praca i emocje, które towarzyszą nam podczas jazdy. Dlatego naszym klientom oferujemy nowe usługi i rozwiązania, które będą towarzyszyć im podczas każdej jazdy samochodem. Współpraca ze Spotify była dla nas naturalnym rozszerzeniem komunikacji w mediach społecznościowych, która pozwala na bezpośredni kontakt z klientem już po zakupie samochodu. Poprzez muzykę chcemy budować jeszcze mocniejszą więź z naszymi klientami, angażować ich
w życie naszej społeczności a także rozszerzać i wzmacniać ich pozytywne doświadczenie z użytkowania naszych samochodów, dostarczając jednocześnie inteligentnych rozwiązań wspierających ich w osiąganiu codziennych celów. Jako Volkswagen Samochody Dostawcze dajemy wszystkim użytkownikom naszych modeli muzykę i podcasty charakteryzujące się tym samym, co nasze samochody: dopasowane są do ich indywidualnych potrzeb. Na naszym kanale na Spotify, podobnie jak w naszych modelach, każdy znajdzie coś dla siebie” – mówi Patryk Grzeczka, dyrektor marketingu marki Volkswagen Samochody Dostawcze.
„Cieszymy się, że marka Volkswagen Samochody Dostawcze wybrała platformę Spotify. Jestem przekonana, że playlisty i podcasty na Spotify będą świetnymi propozycjami pozwalającymi budować wizerunek marki jako wspierającej klienta pod każdym względem i towarzyszącej kierowcy oraz pasażerom na każdym etapie podróży. Dzięki connected devices, Android Auto i Apple Car, możemy słuchać Spotify również w samochodzie. W ten sposób muzyki i podcastów ze Spotify słucha ponad 700 tysięcy użytkowników w Polsce” – mówi Izabela Biedrowska-Pawlak, Spotify Sales Lead z Aleph Group, wyłącznego partnera Spotify na Polskę i na ponad 50 rynków na świecie.
Playlisty VW Samochody Dostawcze na Spotify znajdziecie tutaj, pod tym linkiem. Miłego słuchania!