Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu White 2115 pierwszym polskim ambasadorem produktów audio marki Sony

White 2115 pierwszym polskim ambasadorem produktów audio marki Sony

0
Dodane: 2 tygodnie temu

Sony Europe B.V. Oddział w Polsce oraz Sony Music Entertainment Poland połączyły siły w ramach nowej kampanii „For The Music” promującej nowe produkty audio ULT POWER SOUND oraz flagowe słuchawki serii 1000X. Będzie to pierwsza w Polsce tak duża kampania Sony stworzona z lokalnym artystą.

Sony ULT Power Sound – nowa seria głośników i słuchawek

Pierwszym polskim ambasadorem marki Sony w kategorii audio został jeden z najpopularniejszych polskich raperów – White 2115. Począwszy od maja 2024 r. White 2115 będzie współpracować z firmą Sony w ramach kampanii marketingowej dotyczącej najnowszej gamy głośników i słuchawek z serii ULT POWER SOUND. W ramach kampanii zostanie wykorzystana jedna z najnowszych piosenek artysty, która pozwoli słuchaczom doświadczyć potężnego i głębokiego basu, jaki oferują nowe produkty. White 2115 będzie także współpracować z Sony przy promocji flagowych nausznych i bezprzewodowych słuchawek serii 1000X, charakteryzujących się wiodącym na rynku systemem redukcji hałasu.

White 2115 to jeden z najbardziej cenionych raperów młodego pokolenia. Jako pierwszy polski raper niedawno osiągnął historyczny wynik ponad 100 milionów odtworzeń swojego utworu „California” w serwisie Spotify. Od dłuższego czasu White 2115 znajduje się w czołówce najchętniej słuchanych polskich artystów. W ostatnich tygodniach wypuścił aż dwa nowe utwory: „Spadająca Gwiazda” oraz „Offwhite”, które cieszą się dużym uznaniem wśród słuchaczy. Oba utwory zwiastują jego nadchodzący, piąty album, który ukaże się w tym roku.

Głośniki i słuchawki ULT POWER SOUND dołączają do grona produktów promowanych hasłem „For The Music”, którym od dwóch lat firma oznacza swoje najlepsze urządzenia audio. Podkreśla ono, że Sony pragnie zapewniać doświadczenie prawdziwej muzyki i rozpalać emocje fanów poprzez stawianie wizji twórcy na pierwszym miejscu. Dzięki współpracy z White 2115 chcemy dotrzeć do młodego pokolenia dostarczając im nową jakość dźwięku z ULT Power Sound – komentuje Radosław Pietrzkiewicz, szef działu komunikacji marketingowej w polskim oddziale Sony Europe B.V.

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .