Mastodon
Zdjęcie okładkowe wpisu iPad Pro z M4 i kluczowanie na greenscreenie – niezły pokaz możliwości

iPad Pro z M4 i kluczowanie na greenscreenie – niezły pokaz możliwości

0
Dodane: 3 tygodnie temu

Jeszcze do niedawna techniki kluczowania obrazu wideo za pomocą tła w jednolitym kolorze (najczęściej zielonym, stąd greenscreen), kojarzyły się z dużymi studiami kinematograficznymi. Apple w sprytny sposób zaprezentowało moc, wydajność i użyteczność nowego iPada Pro z M4.

Apple w przygotowanej na potrzeby promocji nowych iPadów Pro reklamie zaprezentowało trzy ujęcia przygotowane przez różnych animatorów. To co łączy te trzy ujęcia to fakt, że bazowy materiał wideo przedstawia tę samą scenę nagraną z wykorzystaniem techniki zielonego ekranu, która została następnie cyfrowo zmodyfikowana. Zapewne domyślacie się, że nie użyto żadnych wyrafinowanych metod montażu czy sprzętu studyjnego. Efekty pracy jakie można podziwiać w promocyjnym materiale powstały dzięki właśnie mocy iPada Pro M4. Poniżej możecie obejrzeć rzeczony materiał:

To co widzimy finalnie to trzy różne efekty kreatywne stworzone przez trzy różne grupy animatorów. Pierwszy z lewej efekt nazwany Forest stworzyła Natalie Labarre. Środkowy – Theatre – to efekt pracy animatorów Jin & Jay, wreszcie po prawej scena o nazwie Colossus opracowana przez Erica Lane’a. W reklamie za tło muzyczne odpowiada piosenka „Concentrate” Billy’ego Lemosa z udziałem Dua Saleh. W reklamie występuje Sofia Wylie urodzona w 2004 roku, młoda amerykańska aktorka znana m.in. z serialu High School Musical. Za reżyserię klipu gotowego do cyfrowej modyfikacji odpowiada Bennett Johnson.

iPad Pro 13” z M4 – czy niższa waga zwiększa jego użyteczność na co dzień?

Fakt, że za całą kreatywną robotę odpowiadają twórcy posługujący się wyłącznie iPadem Pro M4 stanowi imponujący pokaz możliwości i dowód na to, że iPady są jednak czym więcej niż „typowym tabletem”.

 

Zapraszamy do dalszej dyskusji na Mastodonie lub Twitterze .