David Beckham został ambasadorem marki Bowers & Wilkins
Marka audio Bowers & Wilkins ogłosiła nawiązanie długoterminowej współpracy z Davidem Beckhamem, łącząc dwa brytyjskie symbole stylu i wydajności. W najbliższym czasie będziemy na konferencji rozpoczynającej tę współpracę, wówczas będziemy mogli wam na ten temat opowiedzieć więcej.
Tymczasem marka przesłała nam informację, jak w ogóle zaczęła się mowa o współpracy. David Beckham to człowiek, którego fanom futbolu, szczególnie angielskiego, przedstawiać nie trzeba. Mało kto jednak wie, że jest on również wieloletnim fanem marki Bowers & Wilkins. To jedna z istotnych przyczyn, dla których David Beckham zdecydował się na współpracę z tą marką. Nie mniej ważna jest reputacja Bowers & Wilkins w zakresie doskonałości audio, rzemiosła i wiodącego w swojej klasie wzornictwa premium.
„Od lat jestem fanem Bowers & Wilkins i dumnym posiadaczem wielu produktów tej marki. Wydajność i design zawsze były dla mnie ważne, dlatego ta współpraca wydawała się tak naturalna” – wyjaśnił David Beckham.
Począwszy od wpływów muzycznych wywieranych przez jego rodziców, po udaną karierę piłkarską – muzyka zawsze była ważna dla Davida, stanowiąc ścieżkę dźwiękową do niektórych z jego najlepszych występów na boisku. Towarzyszyła mu również podczas szczególnych chwil dla niego i jego rodziny.
„Muzyka zawsze odgrywała ogromną rolę w moim życiu. Mogę usłyszeć utwór i dokładnie wiedzieć, gdzie byłem i co robiłem. W naszej rodzinie, gdy zdarzają się wyjątkowe chwile, zawsze towarzyszy im jakaś piosenka” – powiedział David Beckham.
Współpraca rozpoczyna się od kampanii wokół bezprzewodowych słuchawek z redukcją szumów Px8, które łączą wydajność, eleganckie wzornictwo i komfort użytkowania.
„Jestem zachwycony, że mogę powitać Davida w rodzinie Bowers & Wilkins. Jest to partnerstwo zbudowane na autentyczności, w którym obie strony podzielają zaangażowanie w wydajność, kunszt i styl. Cieszymy się, że w nadchodzących miesiącach będziemy mogli rozwijać naszą współpracę” – stwierdził Giles Pocock, wiceprezes ds. marketingu Bowers & Wilkins.