Marka Infinix świętuje drugie urodziny w Polsce, z tej okazji kilka danych i niższe ceny wybranych modeli
Prawie ćwierć miliona Polaków korzysta już ze smartfonów Infinix. Marka na drugą rocznicę swojej obecności w Polsce przygotowała garść danych i statystyk, a także obniżyła ceny swoich modeli.
Smartfony Infinix, według danych opublikowanych przez producenta z okazji dwulecia obecności marki na polskim rynku spotkały się z pozytywnym odbiorem konsumentów. Polki i Polacy kupili już niemal ćwierć miliona smartfonów Infinix. Według przeprowadzonego przez Infinix badania konsumenckiego, dla 88% klientów ważnym aspektem jest możliwość szybkiego ładowania, a dla 63% – obecność ładowania bezprzewodowego.
Drugi kwartał 2024 r. był piątym z rzędu, w którym Infinix odnotował rok do roku wzrost udziału w globalnych dostawach smartfonów na rynek. W Polsce w tym roku smartfony marki Infinix kupiło już więcej klientów niż przez cały zeszły rok.
To jest bardzo udany rok, a także ostatnie 12 miesięcy. Z jednej strony obserwujemy nieustająco rosnącą sprzedaż, z drugiej rosnące zaufanie do marki Infinix, i to nie tylko ze strony użytkowników, ale także pracowników naszych Partnerów Handlowych. To zaufanie budujemy z jednej strony poprzez regularnie testowane smartfonów Infinix przez niezależnych ekspertów (od momentu naszego wejścia na polski rynek w mediach ukazało się ponad 200 recenzji), z drugiej bardzo uważnie monitorujemy awaryjność naszych smartfonów. Skutki naszego podejścia widać także w wynikach przeprowadzonego ostatnio przez nas badania konsumenckiego, według którego aż 30% użytkowników smartfonów znających markę Infinix bierze pod uwagę nasze urządzenia przy podejmowaniu decyzji zakupowych – mówi Ryszard T. Lindner, zarządzający sprzedażą Infinix w Polsce, na Węgrzech i krajach bałtyckich.
– Cieszy nas też fakt, że nasz wzrost jest spowodowany nie tylko poprzez sprzedaż budżetowych urządzeń, ale także poprzez popularność serii NOTE, która wyróżnia się od strony technologicznej na rynku w kategorii telefonów powyżej 1000 złotych. Nasze urządzenia są dostępne w największych sieciach handlowych oraz u operatorów (Orange i Plus). Jeszcze w tym roku planujemy poszerzyć portfolio na polskim rynku o kolejne kategorie produktowe.
Zdecydowanie najpopularniejszym modelem marki w naszym kraju jest smartfon Infinix NOTE 30 Pro. Smartfony z serii Infinix NOTE stanowią ⅓ wszystkich sprzedanych na naszym rynku urządzeń, która to seria jest wyposażona w autorską technologię All-Round FastCharge, która ma zapewniać żywotność baterii, ładowanie bezprzewodowe, ładowanie obejściowe oraz szybkie przewodowe. Na polskim rynku dostępne są smartfony z różnych półek cenowych: od najdroższych ZERO, poprzez NOTE, HOT aż do SMART. Nie bez znaczenia jest też konfekcjonowanie produktu. Wszystkie smartfony Infinix są sprzedawane razem z ładowarką, słuchawkami i etui.
Infinix regularnie wprowadza w swoich urządzeniach innowacje technologiczne. Do ostatnich nowości należy obecna w smartfonach z serii NOTE 40 technologia All-Round FastCharge 2.0, z autorskim chipsetem marki Cheetah X1. Wszystko to, mając na uwadze żywotność baterii i komfort użytkowania telefonu.
W tym roku marka zaprezentowała również technologie:
- All-Round FastCharge 2.0 z chipsetem Cheetah X1; umożliwia nie tylko szybkie ładowanie telefonu nawet do 100 W, ale też chroni baterię, magnetyczne ładowanie bezprzewodowe, ładowanie zwrotne czy obejściowe, inteligentne ładowanie nocą, w temperaturach do -20°C;
- E-Color Shift; rozwiązanie pozwalające na zmianę kolorów obudowy smartfona bez zużywania energii dzięki E Ink Prism 3;
- Extreme-Temp Battery; technologia umożliwiająca ładowanie urządzenia w skrajnych temperaturach, sięgających nawet minus 40°C stopni Celsjusza;
- Sferyczne NFC 720°, umożliwiającą płynne i bezproblemowe działanie technologii NFC z trzech stron urządzenia.
Przy projektowaniu smartfonów Infinix podejmuje również strategiczne współprace z innymi renomowanymi Partnerami, takimi jak producent sprzętu audio JBL (dźwięk w serii NOTE), należące do grupy BMW centrum projektowe Desing Works (edycje Racing Gray serii NOTE), specjalizująca się w produkcji kamer sportowych firmą GoPro (Zero) oraz Samsung Electronics System LSI Business przy implementacji nowego standardu zwiększającego możliwości fotograficzne zasilanego algorytmem głębokiego uczenia wspieranego przez sztuczną inteligencję (AIADLA – AI-Powered Advanced Deep Learning Algorithm).
Smartfony Infinix są dostępne w autoryzowanym sklepie (infinixstore.eu) oraz u partnerów handlowych. Część modeli można obecnie kupić w atrakcyjnych cenach:
- Infinix NOTE 40 Pro+ 5G, przecena z 1996 zł do 1596 zł
- Infinix NOTE 40, przecena z 1196 zł do 896 zł
- Infinix SMART 8, przecena z 336 zł do 296 zł).