Kłopoty z dostępem do App Store Connect, Apple Care i innych usług Apple – jak sprawdzić dostępność usług Apple?
Apple doświadczyło kłopotów ze stabilnością części swoich usług. Chodzi głównie o rozwiązania dla programistów i wydawców aplikacji, którzy np. dzięki App Store Connect mogli monitorować ruch na ich aplikacjach umieszczonych w App Store.
W tej chwili (przed południem 16.10.2024), Apple za pośrednictwem swojej strony śledzenia statusu swoich usług informuje, że większość problemów z dostępnością takich usług jak App Store Connect (włącznie z przetwarzaniem aplikacji i analityką), Apple Music for Artist, Apple Podcast Connect, czy Xcode Cloud powinna już być rozwiązana.
Kłopoty raczej nie zostały dostrzeżone przez zwykłych użytkowników, konsumentów urządzeń i usług Apple, gdyż problemy dotknęły głównie usługi przeznaczone dla wydawców i twórców, czy to aplikacji czy np. muzyki i podkastów.
Podpowiem tylko, że jeżeli mamy wątpliwości, czy usługi Apple nie są dostępne tylko dla nas (z powodu np. wadliwego naszego łącza internetowego), czy dla wszystkich (z powodu problemów po stronie Apple) możemy to łatwo zweryfikować sprawdzając stan działania usług Apple na stronie dla deweloperów i dla usług konsumenckich.