WebexOne: Cisco prezentuje nowe rozwiązania do współpracy w tym dla Apple Vision Pro
Podczas wydarzenia WebexOne, Cisco zaprezentowało nowe rozwiązania oparte na AI, mające na celu wzmocnienie współpracy i interakcji między pracownikami.
Firma przedstawiła kilka innowacji, w tym Cisco Spatial Meetings, Ceiling Microphone Pro oraz nowe funkcje Cisco AI Assistant dla Webex.
Obecnie pracownicy i zespoły IT oczekują rozwiązań umożliwiających płynną i bezproblemową współpracę. Poczynając od poprawy jakości spotkań, po zwiększenie produktywności i uproszczenie obsługi urządzeń – innowacje od Cisco oparte na AI są zaprojektowane tak, aby przekształcać sposób, w jaki pracujemy.
„Dzięki sztucznej inteligencji obecnej w każdej części naszego portfolio, pomagamy organizacjom przygotować ich środowiska pracy na przyszłość, oferując technologie, które są inteligentne, elastyczne i łatwe do zarządzania, poprawiając tym samym doświadczenia pracowników i klientów” – powiedział Jeetu Patel, wiceprezes wykonawczy ds. produktów Cisco.
W erze pracy zdalnej pracownicy potrzebują rozwiązań, które dają wszystkim uczestnikom spotkania poczucie, że znajdują się w tym samym pomieszczeniu, niezależnie od lokalizacji. Jest to koncepcja, którą Cisco nazywa „Distance Zero”.
Cisco wykorzystuje sztuczną inteligencję do transformacji nowoczesnych miejsc pracy, tworząc środowisko sprzyjające równości i inkluzywności, niezależnie od formy pracy i miejsca, w którym znajdują się uczestnicy.
Innowacje obejmują:
- Cisco Spatial Meetings: Cisco Room Bar Pro umożliwia przekształcanie każdej przestrzeni w studio, zapewniając przestrzenne wideo dla użytkowników Webex na Apple Vision Pro. Wszystko to dzięki prostemu upgrade’owi oprogramowania. Od teraz użytkownicy mogą przeprowadzać zdalne demonstracje produktów, szkolenia, zajęcia edukacyjne i wiele więcej, korzystając z wideo o wyjątkowej głębi i wymiarze.
- Cisco Ceiling Microphone Pro: Ten pierwszy na rynku adaptacyjny mikrofon sufitowy automatycznie dostosowuje się do pozycji mówcy i konfiguracji pomieszczenia, oferując pełną integrację z kamerami Cisco i systemami sal konferencyjnych. Dostarcza możliwość nagrywania rozmów z dowolnego miejsca i w różnych warunkach, a ustawienia mikrofonu wymagają zaledwie kilku minut, a nie godzin.
Cisco zaprezentowało również rozwiązania umożliwiające zespołom informatycznym i administracyjnym uproszczenie ich pracy poprzez:
- Workspace Designer: Automatyzuje projektowanie i personalizację przestrzeni roboczych. Zapewnia widok 3D zasięgu audio i wideo oraz przyspiesza wdrażanie przestrzeni do pracy hybrydowej.
- Smart Diagnostics w Control Hub: Umożliwia zespołom IT dynamiczne wykrywanie i rozwiązywanie problemów z salami konferencyjnymi w czasie rzeczywistym.
- Integracja ThousandEyes z Desk Phone 9800 Series i Webex Calling: Pomaga monitorować i rozwiązywać problemy w czasie rzeczywistym, minimalizując przestoje poprzez wykrywanie, gdzie występują zakłócenia połączeń.
Aby usprawnić współpracę i zwiększyć produktywność, Cisco AI Assistant umożliwia użytkownikom:
- Automatyzację procesów dzięki integracjom z aplikacjami korporacyjnymi, takimi jak Salesforce, ServiceNow, Zendesk i inne.
- Integrację z Glean, co umożliwia klientom poprawę komunikacji i przyspieszenie podejmowania decyzji dzięki bazie wiedzy i integracjom z aplikacjami takimi jak: Outlook, Salesforce i ServiceNow.
- Wybór Modelu Językowego (LLM), który najlepiej odpowiada ich potrzebom, za pośrednictwem Amazon Bedrock.
- Udostępnianie podsumowań i raportów na platformach zewnętrznych, takich jak Microsoft Outlook, Teams, Copilot i Slack.
Dodatkowe nowe funkcje poprawiające zaangażowanie pracowników obejmują:
- Ulepszenia Vidcast: Nowe funkcje, takie jak wyróżnienia, rozdziały i transkrypcje, usprawniają możliwości pracy z nagraniami spotkań. Wkrótce AI-generated Vidcast umożliwi użytkownikom przesyłanie plików PDF lub PPT i automatyczne generowanie skryptu i lektora w wybranym języku i tonie, co znacznie oszczędzi czas i poprawi doświadczenia użytkowników.
- Slido – ankiety oparte na AI: Uczestnicy spotkań mogą korzystać ze sztucznej inteligencji do generowania ankiet Slido podczas webinarów i spotkań.