DPD Mobile z obsługą Apple Pay i Google Pay
DPD Polska poinformowała o nowych funkcjach w aplikacji mobilnej DPD Mobile. Nowe rozwiązania mają ułatwić płatności użytkownikom, którzy zechcą za pośrednictwem apki skorzystać z usług firmy kurierskiej.
Nowe i podkreślane przez DPD Polska funkcje mobilnej aplikacji DPD Mobile to możliwość realizowania płatności poprzez Google Pay oraz Apple Pay. To z pewnością może ucieszyć osoby korzystające z usług tej firmy kurierskiej, używających również którejś z wymienionych platform e-płatności. To sprawia, że nadawanie przesyłek i zarządzanie nimi staje się prostsze i jeszcze bardziej komfortowe.
Oto główne korzyści dla posiadaczy aplikacji DPD Mobile podkreślane przez wydawcę programu:
- Nowe metody płatności – Integracja z Google Pay i Apple Pay pozwalają na szybsze i bezpieczniejsze płatności bez ręcznego wpisywania danych karty,
- Uproszczone zarządzanie przesyłkami – uzyskaj numer telefonu do kuriera, śledź status swojej paczki w czasie rzeczywistym, zmień adres dostawy, przekieruj przesyłkę do punktów odbioru lub przekaż zarządzanie paczką innemu użytkownikowi systemu,
- Sieć DPD Pickup to ponad 31 tysięcy punktów i automatów paczkowych w całej Polsce – sprawdź najbliższy punkt lub automat paczkowy DPD w aplikacji poprzez funkcje mapy,
- Dostęp do atrakcyjnych promocji na nadawanie przesyłek – nadaj paczkę krajową od 10 zł, a paczkę zagraniczną pomiędzy dwoma punktami DPD Pickup (których jest już ponad 110 tys. w Europie) już od 30 zł.
“Naszym celem jest ciągłe udoskonalanie aplikacji DPD Mobile tak, aby jak najlepiej odpowiadała na potrzeby naszych klientów. Wprowadzenie płatności Google Pay i Apple Pay to naturalny krok w rozwoju naszej aplikacji. Widzimy, że użytkownicy oczekują dziś prostych i szybkich rozwiązań, dlatego też oprócz nowych metod płatności, oferujemy także kompleksowe zarządzanie przesyłkami z poziomu smartfona – od nadania, przez śledzenie, aż po odbiór w jednym z 31 tysięcy punktów DPD Pickup. Wszystko to w połączeniu z atrakcyjnymi cenami sprawia, że wysyłanie paczek nigdy nie było tak proste i dostępne.” – – podsumowuje Jakub Gradowski, kierownik ds. Digital Customer Experience w DPD Polska.
Aplikacja DPD Mobile to przede wszystkim narzędzie, które umożliwia pełną kontrolę nad przesyłkami. Użytkownicy mogą śledzić status swoich przesyłek, zmieniać adres dostawy czy przekierowywać przesyłki do jednego z 31 tysięcy punktów DPD Pickup w całej Polsce. Wśród nich znajdują się zarówno punkty partnerskie w popularnych sieciach handlowych takich jak Żabka, Dino, Kaufland i wiele innych, jak i automaty paczkowe. Paczkę w aplikacji można również przekazać innej osobie, która odbierze ją w Twoim imieniu.
Dzięki funkcji mapy punktów odbioru i nadań, można łatwo znaleźć najdogodniejszą lokalizację do odebrania lub nadania paczki. Aplikacja pokazuje nie tylko adresy punktów, ale także wskazówki dojazdu. Mnie osobiście najbardziej przypadła do gustu możliwość kontaktu z kurierem bezpośrednio z poziomu aplikacji, co w wielu przypadkach ułatwia otrzymanie wyczekiwanych paczek bez konieczności wielogodzinnego oczekiwania na kuriera mając do załatwienia sprawy poza domem. Zdecydowanym ułatwieniem jest również możliwość przekierowania paczki do punktu lub paczkomatu.
Odkryj zakupy z InPost Pay – wszystko, co musisz wiedzieć o nowej usłudze